Thunegutt Skrevet Desember 6, 2009 Skrevet Desember 6, 2009 Hehe kjipe. Men den e jo blitt endel vanlige nå me så mange så bruke den. S54 e nesten begynt å bli litt kjedelikt d o nå Ja! sko aldri solgt S38`n... Det var GROOM motor
leif harald Skrevet Desember 6, 2009 Forfatter Skrevet Desember 6, 2009 Hehe kjipe. Men den e jo blitt endel vanlige nå me så mange så bruke den. S54 e nesten begynt å bli litt kjedelikt d o nå Ja! sko aldri solgt S38`n... Det var GROOM motor hehe, håper vel at s54en blir litt grommere? Si ifra om du skal på noen bimmer treff da til sommeren så kan vi ta følge Ikke hver dag 2 e30 med s54 kommer på rekke
Thunegutt Skrevet Desember 6, 2009 Skrevet Desember 6, 2009 Hehe. Har aldri vært på noe bimmers treff, men reiser alltid på BMWccn sine banetreff Du får bli med der...
SSM Skrevet Desember 6, 2009 Skrevet Desember 6, 2009 Tenker jeg skaffer meg en Audi-femmer jeg da;-)
Thunegutt Skrevet Desember 6, 2009 Skrevet Desember 6, 2009 Tenker jeg skaffer meg en Audi-femmer jeg da;-) haha! snakk om å synke så lavt... da er jo tom S14 bedre hehe
hylle Skrevet Desember 6, 2009 Skrevet Desember 6, 2009 Audi femmer er det feteste jeg vet om iallefall!
leif harald Skrevet Desember 7, 2009 Forfatter Skrevet Desember 7, 2009 Hehe. Har aldri vært på noe bimmers treff, men reiser alltid på BMWccn sine banetreff Du får bli med der... Den er god Virker litt kjekkere de treffene en gatebil med tanke på kjøring på banen. På gatebil er det alt får mye japse biler. Larsen-Racing: skal faktisk å se på en audi 5er bruksbil på onsdag, prøve noe annet en bmw
SSM Skrevet Desember 7, 2009 Skrevet Desember 7, 2009 Tenker jeg skaffer meg en Audi-femmer jeg da;-) haha! snakk om å synke så lavt... da er jo tom S14 bedre hehe Det meste er bedre enn en tom S14 Er så slapp den motoren at det ikke ligner grisen! hehe Audi-femmer er gromme motorer da! Få tak i en RS2 motor så har man jo 315hk orginalt og litt skremming så er man oppi 400hk!
leif harald Skrevet Desember 7, 2009 Forfatter Skrevet Desember 7, 2009 Hehe, ja s14 er kansje litt tam i forsjell. Audi sine turbomotorer virker ganske kjekke ja, derfår jeg har lyst på en slik vinterbil
StaLe30 Skrevet Desember 7, 2009 Skrevet Desember 7, 2009 Kan fort blir flere. tommy har jo allerede =)
e30 tic Skrevet Desember 7, 2009 Skrevet Desember 7, 2009 må vel kunne si at det bare er audi som har fått til å lage en kjekk motor og et drivverk som tåler hjuling, bare så synd det er plassert så langt framme kjekke biler..men fo all del ikkje plasser noe som går på 5 i en m3 blir noen heftige m3'er rrundt om her på vestlandet
M3 Yngve Skrevet Desember 7, 2009 Skrevet Desember 7, 2009 Kan fort blir flere. tommy har jo allerede =) Ja, "Kristov" var vel først, så Tommy rett etterpå. Motoren til Kristov er solgt, men skal vist i E30 igjen. Men bare Tommy som har alt som en org E46 M3 har, og det er konge tøft. Så blir nok den nye kult motoren i E30 nå den også.
SSM Skrevet Desember 7, 2009 Skrevet Desember 7, 2009 Men S54 motoren er ikke så pen som S50, M88 og S38B36;-) Jajajajaja, jeg er optatt av finish:-P
Thunegutt Skrevet Desember 8, 2009 Skrevet Desember 8, 2009 Men S54 motoren er ikke så pen som S50, M88 og S38B36;-)Jajajajaja, jeg er optatt av finish:-P Ganske "forfenglige" du te å komma fra bømlo Kanskje S70/2 hadde falt bedre i smak? I know i want one
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå