Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal si bilen begynner å ta form her Leif!

Nydelig valg av motor, akkurat slik som står på ønskelisten min også :D

Vanskelig å passe motor til?

Å til de som ikke liker utseende, så selges det også carbon deksler og CSL innsug til de :lol:

• Svar 885
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Å til de som ikke liker utseende, så selges det også carbon deksler og CSL innsug til de :lol:

Ja begynner og ta form nå gitt :D Skal prøve å få lakka motorrommet snart å skru motoren komplett isammen før jeg setter den oppi neste gang, da blir den oppå fårgått :D

Nei, var vel bare den vanlige m50 guiden som må følges med motorfester å sånn. Innsug er bestilt så det kommer vel iløpe av en ukes tid :D

Skrevet

Nei, var vel bare den vanlige m50 guiden som må følges med motorfester å sånn. Innsug er bestilt så det kommer vel iløpe av en ukes tid :D

Det er jo ikke noe ideelt akuratt. Man mister jo i overkant av 1 bar oljetrykk og motoren blir stående veldig langt framme som du kanskje ser selv!

Skrevet

Det er jo ikke noe ideelt akuratt. Man mister jo i overkant av 1 bar oljetrykk og motoren blir stående veldig langt framme som du kanskje ser selv!

Skal ta noen bilder når den står på begge motorfestene, når jeg tar den nedi igjenn, på bildene står den ganske sjeift om du ser etter, pga bare den ene motorlabben står nedpå gummien, den andre ligger forran motorgummien. Hva mener du med oljetrykket? M50 bunnpanne du tenker på?

Rayman: Vent og se :lol: Håper det kommer til neste helg :) Planen er å bytte BKF, men har ikke fått taki noe enda.

Skrevet

Det der så etter min mening bare rart ut. alt for småe felger som er alt for langt ut. Men jeg liker motorkonseptet.=)

Skrevet
Det der så etter min mening bare rart ut. alt for småe felger som er alt for langt ut. Men jeg liker motorkonseptet.=)

ja, de stikker alt får langt utforbi, men blir nokk bedre når jeg får på noen hjulbuer som ligger over dekka :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...