Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Har du ikke lakka bak de deksla og inn under tunnelen?

De blå slangene kan du bare kaste så langt du kan. Får ikke tilsendt noe bunnpanne med blå slanger i motorrummet.

Disse blå og røde harry koblingene dine får gå. :D

Haha, hør på han. "ok har kastet dem nå" :lol: Vent til innsuget kommer på plass og div andre ting så blir det nokk bra :)

Nei, har ikke lakka bak der. lakken er såpass bra at jeg slapp egentlig og lakke motorrommet. Men ville fjerne en del fester å braketer å da ble det til at jeg lakka det. Var ganske bra i lakken når jeg fikk spylt motorrommet med høytrykkspyler før jeg begynte å pusse. Men alti kjekt med nylakka :)

• Svar 885
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Ser ut som du har MYE penger i omløp....men stå på å pøs ut bilder! :D

Hadde, eller har vel enda. Men roer seg nå iløpet av januar tenker jeg :) Da kan jeg fårhåpentligvis begynne og sette nedi motor og gir å få på plass datasprut og eksos :)

Skrevet
Har penger når ein jobbe i oljå ;) hehe.

Ser jo bra ut detta. Hærligt me nylakka motorrom :)

Har god tid du nå te sesongen begynne.

Verre me meg!!!

Har nå god tid du også, men det har jo fårsåvit jeg også. Men nytter ikke med tid uten penger får da blir det ikke gjort så mye :shock: Pengene det står på her, kjener ikke allverden som lærling. Men kansje nokk, får se til sommeren :)

Skrevet
Kor e det du har lakka trallå di da?

Østhus bil & lakk, der eg har lakka alt så e blitt lakka i mitt eie :)

Kor e beliggenheten for det da?

Skrevet
Kor e det du har lakka trallå di da?

Østhus bil & lakk, der eg har lakka alt så e blitt lakka i mitt eie :)

Kor e beliggenheten for det da?

200meter oppforbi der du va å henta motoren :wink:

Skrevet

Trenger mellomaksling til bilen nå :shock: Helst en e36 328. Men kan gå fra en e36 325 også om den har stor hardy kobling. Noen som har dette eller? :)

Kan jo slenge med et bilde å to fordeom det ikke skjer så fantastisk mye med bilen får tiden. venter på bunnpanna.

IMG_2759.jpg

Må ha plass til ei vifte innimellom der :)

IMG_2761.jpg

Skrevet

Kjøpte ikke du mellom aksel fra Koed da? Jeg har, men må se hvem av dem jeg skal bruke selv. Har org M3 E30 og får inn E36 328.

Men det er lenge til jeg er der, for å hvite hvem som passer og er best.

Ikke hørt noe om pannene, men skal høre litt i slutten av uka som kommer.

Skrevet
Kjøpte ikke du mellom aksel fra Koed da? Jeg har, men må se hvem av dem jeg skal bruke selv. Har org M3 E30 og får inn E36 328.

Men det er lenge til jeg er der, for å hvite hvem som passer og er best.

Ikke hørt noe om pannene, men skal høre litt i slutten av uka som kommer.

Jo, men prøfte den i dag. Og den passet ikke :x Du har det ja, den m3 mellomakslingen er vel best. Så da kan du jo selge den 328 til meg :) ?

Ok, blir spennende å høre i slutten av uka om han begynner å nerme seg :) Kommer hjem om 2 uker fra nordsjøen så håper de er ferdig til dess sånn at jeg kan sette motoren nedi å begynne å montere å tilpasse ting.

Skrevet

Ja da burde den være ferdig. Selger ikke noe før jeg har prøvd. Men også meget kjekt å ha på hylla.

For i år blir det ikke noe tid å kr til vinter bil, men DET skal være på plass til neste vinter.

Blir seff en E30 med minst M50B25.

Skrevet
Ja da burde den være ferdig. Selger ikke noe før jeg har prøvd. Men også meget kjekt å ha på hylla.

For i år blir det ikke noe tid å kr til vinter bil, men DET skal være på plass til neste vinter.

Blir seff en E30 med minst M50B25.

Ok, det høres bra ut :)

Hehe, jaja men det er neste år, greit med noen ekstrea kroner til e30m3en nå i vinter ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...