M3 Yngve Skrevet Februar 21, 2010 Skrevet Februar 21, 2010 Jo min motor sto kjempe fint med M20 sine eksentriske, så kappet jeg av det styre tappen og satt dem oppned. Har ikke teste panna oppi bilen enda, men må se å få gjort det, så jeg ser om alt passer. Skulle hatt noen harde M20 gummier, men finner ikke noen. Hva skal du bruke<?
SteffenM2 Skrevet Februar 21, 2010 Skrevet Februar 21, 2010 http://store.nexternal.com/shared/Store ... =237922310 Ireland engeneering har! Ser bra ut det her Leif Harald! Stå på videre
leif harald Skrevet Februar 22, 2010 Forfatter Skrevet Februar 22, 2010 kass m20 e exentriske da? tenkte å bestille disse på koed i dag (delenr www6554)
leif harald Skrevet Februar 22, 2010 Forfatter Skrevet Februar 22, 2010 Selger karrosoriet etter sommeren om noen er intrisert!
Rayman Skrevet Februar 22, 2010 Skrevet Februar 22, 2010 Gitt opp prosjektet eller barra skifta karosseri? M3 då?
G-RACING Skrevet Februar 22, 2010 Skrevet Februar 22, 2010 Selger karrosoriet etter sommeren om noen er intrisert! ????
leif harald Skrevet Februar 22, 2010 Forfatter Skrevet Februar 22, 2010 Har ikje gitt opp prosjekte nei Beholder motor, understell, felger osv er planen. Får se når sommeren er over hva det blir. M3 å ingen nye vannscooter elle ein e30 å nye vannscooter
SSM Skrevet Februar 22, 2010 Skrevet Februar 22, 2010 Liker visst ikke å gjøre ting helt ferdig du Leif? hehee!
leif harald Skrevet Februar 22, 2010 Forfatter Skrevet Februar 22, 2010 Liker visst ikke å gjøre ting helt ferdig du Leif? hehee! hehe, har ingenting med det og gjøre. Bilen er jo så å si rustfri nå. ny bakplate, hjulbuer, lakka motorom osv. Men skal gokjenne større motor å da gidder jeg ikke å betale 50 000 i bare hk avgift siden dette er tysk bil. Får se, kansje eg beholder den å har den stående å støve
SSM Skrevet Februar 22, 2010 Skrevet Februar 22, 2010 Får den ikke godkjent heller så du trenger ikke bekymre deg for at du må betale noe hk avgift....
RoaldJ Skrevet Februar 22, 2010 Skrevet Februar 22, 2010 kansje sjekke opp i slik før du begynner ett så grundig prosjekt neste gang da hva skal du ha for ett umomsa kaross da?
leif harald Skrevet Februar 22, 2010 Forfatter Skrevet Februar 22, 2010 kansje sjekke opp i slik før du begynner ett så grundig prosjekt neste gang da hva skal du ha for ett umomsa kaross da? Har allerede kjent inn det jeg kjøpte bilen får jeg med å selge motor, understell, interiør å div annet småtteri så det. Måtte jo ha en bil uanz å prøve alt på så nå har jeg nå den Skal jo brukes i med prøveskilt frem til jeg gokjenner en annen så flytter jeg motor å alt over på den. Vet ikke hva jeg kan få får det, kansje jeg setter oppi en b25 og registrerer den og selger den med norske skilt også. får se. Er jo sort 2 dørs orginal mtech2 så de er jo ikke billige akuratt, 325 understell har jeg også liggende. Får den ikke godkjent heller så du trenger ikke bekymre deg for at du må betale noe hk avgift.... Skal gokjenne med 3.0l m3 motor jeg
Gjest Skrevet Februar 22, 2010 Skrevet Februar 22, 2010 Hva er vitsen med og godkjenne den med 3,0 da? du er jo lika langt da vist du blir stoppa.Og det er riktig som larsen sier att vist du eu gokjenner den med org motor og blir stoppa av staten med s54 senere må du ikke betale avgift vist du er så uheldig att du må benke den. (noe som ikke kan skje i dette landet da det ikke finnest en benk som er godkjent) Er ikke bilen typegokjent kan di ikke avgift belege deg. Du kan ikke betale for noe du ikke får.
R Andersen Skrevet Februar 22, 2010 Skrevet Februar 22, 2010 Hvor mange kontorllører tror du vet og ser forskjellen mellom en S50B30, S50B32 eller S54B32? Er den godkjent med en S50B30, og du senere setter inn en S54, så skal det nok svært mye til for at du noen gang blir tatt for det i en vanlig kontroll langs veien.
leif harald Skrevet Februar 22, 2010 Forfatter Skrevet Februar 22, 2010 Hva er vitsen med og godkjenne den med 3,0 da? du er jo lika langt da vist du blir stoppa.Og det er riktig som larsen sier att vist du eu gokjenner den med org motor og blir stoppa av staten med s54 senere må du ikke betale avgift vist du er så uheldig att du må benke den. (noe som ikke kan skje i dette landet da det ikke finnest en benk som er godkjent) Er ikke bilen typegokjent kan di ikke avgift belege deg. Du kan ikke betale for noe du ikke får. Den saken er grei, men poenget er at jeg vil ha en bil som det står gokjent med feks 3.0l m3. Så kan jeg bytte til e46m3 maskinen, om det står gokjent med 2,5 eller 3.0l er det samme bare det står gokjent ombygd. Ikke så mange her som ser foskjell på en s50 og s54, men selfølgelig treffer du på rette folka på eu kontrollen så ser de det. Men som sakt, jeg vil det skal stå gokjentombygd så jeg slipper et helvitte med å bytte motor på eu gokjenninga å evt teknisk kontroll, bremsene er jo ikke gokjente hell sikkert pga adapter, men har fjørbein med bremser liggende så det tar 1 time og bytte over. Større kjangs får de reagerer på s54en om det ikke står noe i vognkorte en vis det står gokjent med feks 3.l m3.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå