Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har levert søknad på Usa S54 på E30 M3, så for vi se hva dem sier.

Mulig det blir problemer å få tak i de papirene fra Usa på utslipp. han på bt mente ble det største problemet mitt. Tips hvordan jeg kan få tak i det???

Da jeg har 89 mod bil å den må ha katalysator.

Så mest lønnsomt å bygge på 88 eller eldere bil.

• Svar 885
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Er det ikke 300 hk på vanlig E30 og 340 på M3'en da?

300hk i E30 og 330hk i E30M3.

kor kommer denne infoen fra? er det noen som har det skriftlig?

har sett det er det bla wenaas gutta sier også

i di svarene jeg har lest fra statens vegvesen er ikke 300hk nevnt med et ord.

for min del er det ikke aktuelt og kave for 35hk ekstra på papiret, er bare nyskjerrig :D

Skrevet
Er det ikke 300 hk på vanlig E30 og 340 på M3'en da?

300hk i E30 og 330hk i E30M3.

Er dette tall du har fra reelle godkjenninger?

Mener ganske sikkert at ingen har godkjent mer effekt enn originalt i en M3 E30 per dags dato. Alle de motorsterke godkjente bilene er bygget med basis i helt vanlige E30'er.

Skrevet

Er vel bare et rykte som går tror jeg. En på Sefor har vel utalt noe sånt har jeg hørt, men ikke noen som har fått noe svar.

Jeg venter på svar jeg, så for vi se hva det står for noe dumt der. :roll:

Skrevet

BT her snakket om noe heelt annet en det han ståle weenås snakker om. Menmen, blir løje å se når jeg får taki en norsk bil hvordan det går, kansje s54en glir rett igjennom også som en s50b30 faktisk gjør

Skrevet

Hva sier Bt om å strupe effekten da? Skulle nå tro dem gikk med på bremse papiper som gjekk "den veien" også? Restriktor i innsug f.eks

Danne spleiselag på en advokat hær? hehe

Skrevet
BT her snakket om noe heelt annet en det han ståle weenås snakker om. Menmen, blir løje å se når jeg får taki en norsk bil hvordan det går, kansje s54en glir rett igjennom også som en s50b30 faktisk gjør

Står jo klart og tydelig at det er til M50/S50 ved konvertering i E30

Skrevet
Hva sier Bt om å strupe effekten da? Skulle nå tro dem gikk med på bremse papiper som gjekk "den veien" også? Restriktor i innsug f.eks

Struping av effekt får du IKKE lov til!

Skrevet

Står jo klart og tydelig at det er til M50/S50 ved konvertering i E30

Bkfen du mener? jeg lurte på hvilken det var, de har vel ikke laget den selv så

Skrevet

Struping av effekt får du IKKE lov til!

and why is that?

Vil di at du skal kjøre syklus test på de "nye oppsettet" da?

Når folk får godkjent turbo motorer med 0.6kg, så vet vell ALLE at de ikke skal så mye til for å hente ut mer...

Vis en kunne lagt til en patent som Bt kunne blombert, så dokumentert de med bremse papirer??

Men dettte er jo igjen logisk, så da har du vell rett E36Cab1 :lol:

Skrevet

Vi har en plan med gokjenninga, men som sakt, må få taki en norsk bil å gokjenne i den heller så slipper jeg alle hk avgiftene.

struping er jo likt som turbo, strupinga ryker ut av motoren på vei hjem fra bt, samme me turbo. trykket blir jo stilt opp på vei hjem hehe.

Skrevet

Da er jeg endelig ferdig med det eksos styret. eksosmanefoilen er jo 2 delt, den fremerste delen gikk på utsia (nermest kamera) ned på siden videre til eksosen under, men den kom rett i bærearmen så har flytta det røret på innsiden av det andre nå, inntil girkassen som dere ser, så nå er det helsveist å klart til bruk :)

Dette er før heilsveisinga

IMG_2815-1.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...