SSM Skrevet Februar 23, 2010 Skrevet Februar 23, 2010 Ser nå helt greit ut dette! Du kan jo også bruke bkf fra 02. Ja de vokser jo på trær....
Rogern Skrevet Februar 23, 2010 Skrevet Februar 23, 2010 Ser nå helt greit ut dette! Du kan jo også bruke bkf fra 02. Ja de vokser jo på trær.... Jeg har en liggende . Plukka den ut av en e30 som har hatt s38.
StaLe30 Skrevet Mars 2, 2010 Skrevet Mars 2, 2010 BT her snakket om noe heelt annet en det han ståle weenås snakker om. Menmen, blir løje å se når jeg får taki en norsk bil hvordan det går, kansje s54en glir rett igjennom også som en s50b30 faktisk gjør å sier BT hos deg a? =) Jeg sier ik annet enn d BT sier der jeg bor, 300HK i E30 og 330HK i E30 M3. =) fuckings latterlig hele dritten............ Sier først ja til 330 i E30 Coupe, så bruker man hue å ræva å en fantasilion med tid å spenn på å gjøre det å i tilleg drar til DERKA , FORDI "vi" (BT) forholder seg til denne organisasjonen, samme med TÜV. Blir helt hodeslitt jeg, drittlei alt faktisk. har kun lyst til å kjøre RAT'n i sommer........ =) - men det som egentlig har skjedd å hvordan vi har fått for oss de tallene, 300hk i E30 og 330hk i E30 M3, er etter alt frem å tilbake å etc osv ++ at virket som BT bare "MÅTTE" si noe, fordi -hei vi heter jo trossalt bilsakkjyndig og vi har KJEMPEPEIL! så vi VET at 300HK i E30 er "NOK" og 330HK i M3 fordi det er jo en bil som er MYYYE mer forsterket enn E30 Coupe(not) ( iallefall ikke etter noen timer på en E30 Coupe). Men når man først har brukt såå mye penger å ikke fått en DRITT ut av det, i mitt tilfelle, etter min mening, så kan man vel fortsette helt til retten eller hva som faens måtte til. Har satt meg 1 av 3 alternativer. 1: Bilen skal godkjennes med 3.2L 2: Jeg skal ha tilbake 20 000,- som ikke er i nærheten av hva jeg brukte på DEKRA turen. 3: Skal si akkruat hva jeg mener om BT ansikt til ansikt. evt. sette fyr på Man må i mitt tilfelle ha veldig god grunn til å sterkt mislike BT og deres behandling. Nå må jeg ta kvelden før jeg hopper overbord å setter skoa mine ved rekka....natta
JulianS Skrevet Mars 3, 2010 Skrevet Mars 3, 2010 siste z3M kom med s54 med 325hk da ikke lett å få tak i sikkert men
leif harald Skrevet Mars 3, 2010 Forfatter Skrevet Mars 3, 2010 Da var jaggu meg litt til deler komt, snart klart til oppstart vel vil jeg tro adaptere til bremsene forran s54 dynamo s54 servopumpe
leif harald Skrevet Mars 5, 2010 Forfatter Skrevet Mars 5, 2010 Skjer ikje så masse, men kan jo hvertfall prøva å dela litt bilder. kom et par pakkar hr ein dag me masse knask sveise igjenn reservehjuldbrønnen Golf1 hjulbuar så ska sveisas på
E30_Dale Skrevet Mars 5, 2010 Skrevet Mars 5, 2010 Ser nå helt greit ut dette! Du kan jo også bruke bkf fra 02. Ja de vokser jo på trær.... Nei, men på speedworxs.de Ser meget bra ut Leif, ser du har litt mer pakker enn det eg har dagligt , Keep on the good work!
Thunegutt Skrevet Mars 5, 2010 Skrevet Mars 5, 2010 Ny dynamo? Sko du ikkje bruka fra M50? Men må kutta ut dei VAG delene!!! Få deg skikkelige breddere heller
leif harald Skrevet Mars 5, 2010 Forfatter Skrevet Mars 5, 2010 Ser nå helt greit ut dette! Du kan jo også bruke bkf fra 02. Ja de vokser jo på trær.... Nei, men på speedworxs.de Ser meget bra ut Leif, ser du har litt mer pakker enn det eg har dagligt , Keep on the good work! Hehe, hoper seg opp iløpet av 14 dager i nordsjøen Ny dynamo? Sko du ikkje bruka fra M50? Men må kutta ut dei VAG delene!!! Få deg skikkelige breddere heller Hehe, delene!!! faktisk Blir nokk en med "skikkelig" bredding i framtiden skal du se. Men synes de "vanligge" også er tøffe når de har mtech2, breie hjul og senk
SSM Skrevet Mars 6, 2010 Skrevet Mars 6, 2010 Tøøøøøøøøøøøøøøøøft Hvor bestillte du ny dynamo, og hva kostet den?
M3 Yngve Skrevet Mars 6, 2010 Skrevet Mars 6, 2010 Har du prøvd motoren med banna på? syns min ser ut som kansje tar i bærearmen. Har ikke prøvd enda jeg. Skal gjøre det en deg.
leif harald Skrevet Mars 6, 2010 Forfatter Skrevet Mars 6, 2010 Tøøøøøøøøøøøøøøøøft Hvor bestillte du ny dynamo, og hva kostet den? Bestilte fra statene, kom på 3 med frakt ca Har du prøvd motoren med banna på? syns min ser ut som kansje tar i bærearmen. Har ikke prøvd enda jeg. Skal gjøre det en deg. Stemmer det du, tar i traværsen også. men har slipt den kanten/knekken som stikker ut og lakt på noe sveis.
leif harald Skrevet Mars 23, 2010 Forfatter Skrevet Mars 23, 2010 Fint lite, har satt bilen bort. Tar den fram igjenn etter sommeren å fortsetter.
SSM Skrevet Mars 23, 2010 Skrevet Mars 23, 2010 Leif gir seg på taaaap, Leif gir seg på taaap Kan ikke gi deg nå, du er jo så godt i gang gutt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå