Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 885
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Ser nå helt greit ut dette! Du kan jo også bruke bkf fra 02.

Ja de vokser jo på trær.... ;)

Jeg har en liggende :wink: . Plukka den ut av en e30 som har hatt s38.

Skrevet
BT her snakket om noe heelt annet en det han ståle weenås snakker om. Menmen, blir løje å se når jeg får taki en norsk bil hvordan det går, kansje s54en glir rett igjennom også som en s50b30 faktisk gjør

å sier BT hos deg a? =)

Jeg sier ik annet enn d BT sier der jeg bor, 300HK i E30 og 330HK i E30 M3. =)

fuckings latterlig hele dritten............

Sier først ja til 330 i E30 Coupe, så bruker man hue å ræva å en fantasilion med tid å spenn på å gjøre det å i tilleg drar til DERKA , FORDI "vi" (BT) forholder seg til denne organisasjonen, samme med TÜV.

Blir helt hodeslitt jeg, drittlei alt faktisk. har kun lyst til å kjøre RAT'n i sommer........ =)

- men det som egentlig har skjedd å hvordan vi har fått for oss de tallene, 300hk i E30 og 330hk i E30 M3, er etter alt frem å tilbake å etc osv ++ at virket som BT bare "MÅTTE" si noe, fordi -hei vi heter jo trossalt bilsakkjyndig og vi har KJEMPEPEIL! så vi VET at 300HK i E30 er "NOK" og 330HK i M3 fordi det er jo en bil som er MYYYE mer forsterket enn E30 Coupe(not) ( iallefall ikke etter noen timer på en E30 Coupe).

Men når man først har brukt såå mye penger å ikke fått en DRITT ut av det, i mitt tilfelle, etter min mening, så kan man vel fortsette helt til retten eller hva som faens måtte til.

Har satt meg 1 av 3 alternativer.

1: Bilen skal godkjennes med 3.2L

2: Jeg skal ha tilbake 20 000,- som ikke er i nærheten av hva jeg brukte på DEKRA turen.

3: Skal si akkruat hva jeg mener om BT ansikt til ansikt. evt. sette fyr på

Man må i mitt tilfelle ha veldig god grunn til å sterkt mislike BT og deres behandling.

Nå må jeg ta kvelden før jeg hopper overbord å setter skoa mine ved rekka....natta

Skrevet

Skjer ikje så masse, men kan jo hvertfall prøva å dela litt bilder.

kom et par pakkar hr ein dag me masse knask

IMG_0243-3.jpg

IMG_0249-1.jpg

IMG_0250.jpg

sveise igjenn reservehjuldbrønnen

IMG_0251-1.jpg

IMG_2829.jpg

IMG_2830.jpg

IMG_2832.jpg

Golf1 hjulbuar så ska sveisas på

IMG_2806-1.jpg

Skrevet

Nei, men på speedworxs.de 8)

Ser meget bra ut Leif, ser du har litt mer pakker enn det eg har dagligt :D, Keep on the good work!

Skrevet

Nei, men på speedworxs.de 8)

Ser meget bra ut Leif, ser du har litt mer pakker enn det eg har dagligt :D, Keep on the good work!

Hehe, hoper seg opp iløpet av 14 dager i nordsjøen :)

Ny dynamo? Sko du ikkje bruka fra M50?

Men må kutta ut dei VAG delene!!! Få deg skikkelige breddere heller 8)

Hehe, delene!!! faktisk :P Blir nokk en med "skikkelig" bredding i framtiden skal du se. Men synes de "vanligge" også er tøffe når de har mtech2, breie hjul og senk :wink:

Skrevet

Har du prøvd motoren med banna på? syns min ser ut som kansje tar i bærearmen. Har ikke prøvd enda jeg.

Skal gjøre det en deg. :roll:

Skrevet
Tøøøøøøøøøøøøøøøøft :D Hvor bestillte du ny dynamo, og hva kostet den?

Bestilte fra statene, kom på 3 med frakt ca

Har du prøvd motoren med banna på? syns min ser ut som kansje tar i bærearmen. Har ikke prøvd enda jeg.

Skal gjøre det en deg. :roll:

Stemmer det du, tar i traværsen også. men har slipt den kanten/knekken som stikker ut og lakt på noe sveis.

• 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...