leif harald Skrevet Juli 18, 2009 Forfatter Skrevet Juli 18, 2009 Hva med Kerscher Camona? Så en på forumet som skulle selge slike for en liten stund tilbake.. Ja har sett litt på disse felgene, var ganske billige felger også. Men reiser på mandags får se hva som ligger for salg når jeg kommer hjem
leif harald Skrevet Juli 27, 2009 Forfatter Skrevet Juli 27, 2009 I dag fikk jeg alle karossoridelene som skal byttes, nye hjulbuer bak, nye skjermer forran, bagasjeluke, bakplate og grill og lyktgrill. Byttet også til mtech2 ratt i semska skinn. BBS RS hjula har jeg gitt opp, han som selger de tar ikke tlf lenger. Har fått taki noen andre opppussings BBS RSer i 15" som jeg vurderer. Men før jeg leverer bilen ifra meg til sveising a hjulbuer bak, er det noe jeg må tenke på angående valsing. Eller er det vare å sveise de fast? å kjøre på me valsing etterpå ?
leif harald Skrevet Juli 28, 2009 Forfatter Skrevet Juli 28, 2009 Slenger inn litt bilder for kjekt jeg Forslag til breeeeie felger noen? Bruksbilen og 2 stk mtech2 som jeg skal på BT med i dag og registrere som er så og si solgt. ny, brukt bagasjeluke til e30en Dørpaneler og skjørter, mtech2
Bmw_325i_ Skrevet Juli 28, 2009 Skrevet Juli 28, 2009 Noen her som kjenner Turbo2 fra lillestrøm her på forumet eller? Har handla felger av han men han tar ikke tlf lenger og svarer ikke på sms, jeg blir forbanna! tviler på at han har de felgene der i det hele tatt. jeg skulle kjøpe disse felgene i fjor sommer. avtalte tid å sted (avtalte prisen på forhånd, da han sa de var 100% strøkne så jeg sa jeg har med 15 000,- å ikke noe stress med det) ringte som avtalt før jeg reiste, men INGEN svar. prøvde en hel uke å få tak i han uten hell. fikk tak i han for 2mnd siden da han prøvde å selge de igjen på forumet her. å kom med en haug med unnskyldninger som at tlf lå hjemme å han var i kjeppkina osv osv.. blablabla endte opp med keskin kt1.. men irriterte meg grønn over at jeg ikke fikk de felgene der.
leif harald Skrevet Juli 28, 2009 Forfatter Skrevet Juli 28, 2009 Off, er møkka lei av han karen der nå gitt. Menmen jeg har funnet meg nye felger så Blir enten bbs rs i 15" eller hartge 9,5 og 10,5x16
engen90 Skrevet Juli 31, 2009 Skrevet Juli 31, 2009 Har ikke vurdert de her da? http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=18245896 Ganske råe bbs etter min mening også heter de e30 til og med
leif harald Skrevet August 11, 2009 Forfatter Skrevet August 11, 2009 Bestilte innerskjermer i dag siden han karossorioppretteren som sveiser sa det var best og bytte de også i samme slengen, så de er på vei fra koed nå. Ellers står alt bra til med bilen, ser fram til og få felger og valse på plass, så det går an å få levert den til lakkering. Men haster ikke siden jeg har hele vinteren på meg Så nå blir den hvertfall helt rustfri Bakplata er byttet og så helt supert ut Har ikke vurdert de her da?http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=18245896 Ganske råe bbs etter min mening også heter de e30 til og med Nei tror ikke det, har planene klare får felger, står mellom BBS RS og Hartge
leif harald Skrevet August 11, 2009 Forfatter Skrevet August 11, 2009 IDIOT Okai?? Han skriver sånt rundtom på postene mine, er en tulling herfra. tydlivis ganske misunlig på e30 når han selv kjører mondeo
leif harald Skrevet August 27, 2009 Forfatter Skrevet August 27, 2009 Nå er bilen så å si ferdig sveist. Bytta innerskjermer bak og hjulbuer bak og bakplata, så nå er det ikke mye rust igjenn Skal til bergen neste uke så da skal jeg kjøpe meg valse også Hvilke felger skal jeg gå for? lurer litt på Hartge jeg alså gitt
Velox Skrevet August 27, 2009 Skrevet August 27, 2009 ta no for all del felger som passer dekka! Og ikke 10"felg med 225 liksom Ser ikke bra ut! Og det er jo kjipt om du sku treffe en kant, så tar ikke dekka i først!
e30 tic Skrevet August 27, 2009 Skrevet August 27, 2009 ta no for all del felger som passer dekka! Og ikke 10"felg med 225 liksom Ser ikke bra ut! Og det er jo kjipt om du sku treffe en kant, så tar ikke dekka i først! hele poenget med tyskerstuket som står i overskriften er jo å ha bredest mulig felg på minst mulig dekk
leif harald Skrevet August 27, 2009 Forfatter Skrevet August 27, 2009 ta no for all del felger som passer dekka! Og ikke 10"felg med 225 liksom Ser ikke bra ut! Og det er jo kjipt om du sku treffe en kant, så tar ikke dekka i først! hele poenget med tyskerstuket som står i overskriften er jo å ha bredest mulig felg på minst mulig dekk Stemmer Velox: De felgene og dekk dimene jeg har postet passer jo perfekt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå