jenstf Skrevet Juni 30, 2009 Share Skrevet Juni 30, 2009 Så irriterende. Umulig å finne verskted med ledig plass nå før jeg skal på ferie. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Juni 30, 2009 Share Skrevet Juni 30, 2009 Hva skal gjøres? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kbteknik Skrevet Juni 30, 2009 Share Skrevet Juni 30, 2009 skal du holde ferie i ett verksted?? det går ann å leie hytte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jenstf Skrevet Juni 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2009 Hva skal gjøres? Problemer med starter og montering av støtdempere/coilover. Man burde vel vært smart nok å bestille time på verksted tidligere, men er ikke alltid like lett å vite når man har nok penger til å endelig få bimmeren på verskted. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juni 30, 2009 Share Skrevet Juni 30, 2009 Skjønner litt hva du mener. Jeg er på en måte i samme båt. Jeg finner ingen som vil montere Bilsteindemperne mine. Overalt hvor jeg henvender meg får jeg høre at de ikke monterer medbrakte deler! Men hvis du har tilgang på skikkelige fjærklemmer klarer du sikkert å bytte demperne selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Juni 30, 2009 Share Skrevet Juni 30, 2009 Om det er coilovers så trenger du ikke fjærklemmer forann en gang. Få med deg en som har bytta dempere et par ganger før så er det gjort på et par timer. Bak er det så enkelt at til og med jeg får det til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Juni 30, 2009 Share Skrevet Juni 30, 2009 Hva skal gjøres? Problemer med starter og montering av støtdempere/coilover. Man burde vel vært smart nok å bestille time på verksted tidligere, men er ikke alltid like lett å vite når man har nok penger til å endelig få bimmeren på verskted. sikkert mange som kan hjelpe deg med å montere det, (jeg f.eks hehe) klarer det sikkert og selv om du prøver hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå