Sjøbuse Skrevet Juni 30, 2009 Skrevet Juni 30, 2009 har M52B28. hva må flyttes over for og få en M62B44 til å virke i min E38? motor. ledningsnett og girkasse er jo klart da. men hva med bensinpumpe? bensin rør? bremser? osv. noe sånnt som må flyttes over fra 740`n? eventuelt noe annet som må flyttes over? og hva er vekt forskjellen på motorene?
gkw89 Skrevet Juni 30, 2009 Skrevet Juni 30, 2009 m52 veier 118 om du har alu versjonen... den stål versjonen i statene veier 140 m62 veier 140
Sjøbuse Skrevet Juni 30, 2009 Forfatter Skrevet Juni 30, 2009 da er vel ikke vekta for og få det godkjent noe stort problem hvertfal
Richie85 Skrevet Juli 1, 2009 Skrevet Juli 1, 2009 Litt ot kanskje, men jeg hadde kjøpt en 740 men bygger du om, lag tråd om det får det skulle jeg villet følge med på
Sjøbuse Skrevet Juli 1, 2009 Forfatter Skrevet Juli 1, 2009 har brukt så mye penger på og oppgradere min bil at jeg ikke gidder å bytte den kjøper mest sansynlig nautiluz sin 740 i morgen og flytter alt over fra hans bil til min. må bare vite hva som må flyttes over.
LianLi Skrevet Juli 1, 2009 Skrevet Juli 1, 2009 Husk EWSII boks og chip fra 740 nøkkelen som du må sette i din 728 nøkkel. Hvis du da ikke bytter hele tanningslåsen men det er vel en del mer jobb.
Pitlane_racing Skrevet Juli 2, 2009 Skrevet Juli 2, 2009 Er vel enklere og få tak i en hjerne uten startsperrefunksjon ???
ProjectE39 Skrevet Juli 2, 2009 Skrevet Juli 2, 2009 Hadde jeg kjørt 740-modda 728, så hadde jeg villet hatt startsperra intakt...
LianLi Skrevet Juli 2, 2009 Skrevet Juli 2, 2009 Er vel enklere og få tak i en hjerne uten startsperrefunksjon ??? Enklere i ettertid og ved montering ja, men er ikke så mange som kan gjøre det. De som er litt dreven i biltyveri får startet bilen uansett.
Sjøbuse Skrevet Juli 2, 2009 Forfatter Skrevet Juli 2, 2009 ingen som vet noe om bremser, mellom aksel og bak aksel og sånnt må flyttes over?
Richie85 Skrevet Juli 3, 2009 Skrevet Juli 3, 2009 Vil tro at alt du flytter over er et plus i forhold til ombyggingen din. 740 har vel en del grommere str. på deler i forhold til 728.. Men om det er nødvendig å bytte før det ryker er en annen ting.. Men bremser er alfa omega! Må ikke glemme at bilen omtrent vil halvere ytelsestidene oppover i registeret, hvertfall grovt sett.. så viktig for din og andres sikkerhet å kunne bremse ordentlig også! Synes jeg!
Sjøbuse Skrevet Juli 4, 2009 Forfatter Skrevet Juli 4, 2009 bremsene ser ganske like ut på øyemål hvertfal. er betydelig mye større på 750 hvertfal. men hadde planer og bytte over bremsene uansett da. men lurer fortsatt på om akslinger og slikt er likt?
Richie85 Skrevet Juli 4, 2009 Skrevet Juli 4, 2009 gå inn på gs sine sider og søk på begge modellene og sammenlikn da? Det er jo en mulighet, om ikke du har vært inne på realoem.com og sammenliknet der?
S.Arnesen Skrevet Juli 4, 2009 Skrevet Juli 4, 2009 mellomakselen må sikkert byttes, girkassa er jo litt anderledes på v8 enn på r6'ern. det samme må diffen og drivakslingene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå