Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har M52B28. hva må flyttes over for og få en M62B44 til å virke i min E38?

motor. ledningsnett og girkasse er jo klart da. men hva med bensinpumpe? bensin rør? bremser? osv. noe sånnt som må flyttes over fra 740`n? eventuelt noe annet som må flyttes over?

og hva er vekt forskjellen på motorene?

Skrevet

Litt ot kanskje, men jeg hadde kjøpt en 740 :P men bygger du om, lag tråd om det :D får det skulle jeg villet følge med på :D

Skrevet

har brukt så mye penger på og oppgradere min bil at jeg ikke gidder å bytte den :P

kjøper mest sansynlig nautiluz sin 740 i morgen og flytter alt over fra hans bil til min. må bare vite hva som må flyttes over.

Skrevet

Husk EWSII boks og chip fra 740 nøkkelen som du må sette i din 728 nøkkel.

Hvis du da ikke bytter hele tanningslåsen men det er vel en del mer jobb.

Skrevet
Er vel enklere og få tak i en hjerne uten startsperrefunksjon ???

Enklere i ettertid og ved montering ja, men er ikke så mange som kan gjøre det.

De som er litt dreven i biltyveri får startet bilen uansett.

Skrevet

Vil tro at alt du flytter over er et plus i forhold til ombyggingen din. 740 har vel en del grommere str. på deler i forhold til 728.. Men om det er nødvendig å bytte før det ryker er en annen ting..

Men bremser er alfa omega! Må ikke glemme at bilen omtrent vil halvere ytelsestidene oppover i registeret, hvertfall grovt sett.. så viktig for din og andres sikkerhet å kunne bremse ordentlig også! Synes jeg!

Skrevet

bremsene ser ganske like ut på øyemål hvertfal. er betydelig mye større på 750 hvertfal. men hadde planer og bytte over bremsene uansett da.

men lurer fortsatt på om akslinger og slikt er likt?

Skrevet

gå inn på gs sine sider og søk på begge modellene og sammenlikn da? Det er jo en mulighet, om ikke du har vært inne på realoem.com og sammenliknet der?

Skrevet

mellomakselen må sikkert byttes, girkassa er jo litt anderledes på v8 enn på r6'ern. det samme må diffen og drivakslingene...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...