bmw vin rød Skrevet Juni 30, 2009 Share Skrevet Juni 30, 2009 Legger bilen min ut for salg håpper på kommentarre fra både intrisert og folk som e inne og skikker BMW 525i 1991 Model E34 med senkesett lavprofil dekk 4 helle nye-225 side skjørt bakrutesenker vinge bakkpå øyelokk over fontlykktan Rått eksosanlleg nytt helle veien ca 1år gamelt TING SOM E SKIFTE SIA JUL sports bremse skiver helle veien, håndbrekk klossan Tomgang regulatorn bensinfilter bensinpumpe bensin slange bensin rele har hatt bilen inne på elektro verkste der de skifte divers sikringa og relle både under bakksette og under panser Bilen går gått merker ikke noe til at den har lang km-stand e nettopp skifte olje og plugga og oljefilter begge frem settan e slitte, bakk settan og hell og finn. bilen har vært sveisa i høre kanal og trengs og få sevisa litt i venstre kanalen eller e bilen helle og finn slitten i lakken. Utstyr Lettmet. felg sommer Lettmet. felg vinter Metallic lakk Sommerhjul Vinterhjul Air Condition Bagasjeromstrekk Elektriske speil El.vinduer Kjørecomputer Klimaanlegg Radio/CD Sentrallås Servostyring Takluke ABS-bremser Airbag foran Diff.sperre Startsperre Stålbjelker http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=18040794 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet Juni 30, 2009 Share Skrevet Juni 30, 2009 Hva er de greiene foran girspaken ? ser ut som noen brytere av noe slag ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Juni 30, 2009 Share Skrevet Juni 30, 2009 Hva er de greiene foran girspaken ?ser ut som noen brytere av noe slag ? Så det var mye hobbyelektro arbeid foran der, så tipper det foran spaken er sånne rakett brytere fra tema. Sikkert til styrestrømmen til forsterkere og lignende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw vin rød Skrevet Juni 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2009 Hva er de greiene foran girspaken ?ser ut som noen brytere av noe slag ? hehe de til lang lysan. kjøner ikke helt vitsen med de hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet Juni 30, 2009 Share Skrevet Juni 30, 2009 Hva er de greiene foran girspaken ?ser ut som noen brytere av noe slag ? hehe de til lang lysan. kjøner ikke helt vitsen med de hehe Det virka veldig lettvint Er den ikke utstyrt med hendel ved rattet ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw vin rød Skrevet Juli 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2009 joda et var sån når æ kjøpt den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw vin rød Skrevet Juli 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2009 drit unger som kødde ring kan gå og hæng sæ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Juli 3, 2009 Share Skrevet Juli 3, 2009 Tempen ser noe høy ut gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr E30 Skrevet Juli 3, 2009 Share Skrevet Juli 3, 2009 Tempen ser noe høy ut gitt. koker snart den der ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Juli 3, 2009 Share Skrevet Juli 3, 2009 Temp måleren på snurrebilen min ligger like høyt uansett kjørestil/tomgangskjøring. Aldri kokt den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Juli 3, 2009 Share Skrevet Juli 3, 2009 Har vel hatt 4-5 bmw'er nå, når tempen beveger seg over halvveien synes jeg det er grunn til bekymring. Skal ikke kverrulere mer jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw vin rød Skrevet Juli 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2009 ny pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zibiri Skrevet Juli 4, 2009 Share Skrevet Juli 4, 2009 Faen så denna på Finn her om dagen, og skal si jeg blei sugen med en gang. Hadde den vært til salgs her i området så strøken og fin så hadde jeg hosta 25k ut av kontoen min fort som F ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zibiri Skrevet Juli 5, 2009 Share Skrevet Juli 5, 2009 Okey så litt på transport frakt via Viking rednings tjeneste, rute Bodø - Dramen (evt nærmere sandefjord) og spurt om pris. Hvis det ikke blir altfor dyrt så er jeg mer en villig til og kjøpe den ! Om du e villig til og hjelpe til og få den fraktet til transport folka. Tror det er Viking i Bodø ? Men selvklart så mener jeg bare dette hvis det ikke blir fooor dyrt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw vin rød Skrevet Juli 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2009 'solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg