BreitBau Skrevet Juli 1, 2009 Share Skrevet Juli 1, 2009 Tror ikke det er noe problem altså.. Jeg ville brukt sitrusrens jeg men.. Problemet med skruekrem er jo at den skruer.. Så med mindre du vil ha fullt av swirls så er det kanskje greit å droppe den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46Johnny Skrevet Juli 1, 2009 Share Skrevet Juli 1, 2009 Bruk clay den finnes i mange utgaver fra fin til grov. Cay er ment til å brukes på lakk så den er mye tryggere på lakk en jiff som strengt tatt ikke har noe på billakk å gjøre, men det er desverre også dyrere. Det finnes clay typer for å fjerne overspray, så jeg ville heller brukt det en sterke løsemidler. Meguiars og 3M har clay så det er ikke no problem å få tak i. Link til demo video om clay bruk: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Juli 1, 2009 Share Skrevet Juli 1, 2009 Joda, noen silikonholdige produkter løser opp rimelig mye dritt Og har du en gammel matt rød bil er det ingenting som er så godt som skikkelig mye silikon En kompis vaska sin røde bil først i bremsevæske, før han smurte den godt inn i wd40, ble rød og fin igjen en stund den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Racingdude Skrevet Juli 1, 2009 Share Skrevet Juli 1, 2009 Du får tynner som ikke tar lakken også... har på jobben, den tar bare lakken om det ikke er klarlakk på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juli 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2009 har den tynneren noe navn? og hvor får jeg taki den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Racingdude Skrevet Juli 1, 2009 Share Skrevet Juli 1, 2009 Husker ikke i farta... Kan sjekke hva den heter når jeg kommer på jobb i mora=) Høre med delelagret hvor vi kjøper den fra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juli 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2009 flott Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Juli 1, 2009 Share Skrevet Juli 1, 2009 white sprite tar heller ikke lakken om du heller den på en klut og tørker over... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Racingdude Skrevet Juli 3, 2009 Share Skrevet Juli 3, 2009 Er ikke HEELT sikker på om den vi har på jobben tar maling, men skal hvertfall ikke ødelegge lakken... Heter noe sant som "Akryl kleen" om jeg ikke husker feil, wùrth som selger den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå