E30TurboTouring Skrevet Juli 1, 2009 Share Skrevet Juli 1, 2009 Fangeren er hel men har vært fikset en gang i tiden og er ikke 100%. Gis bort v henting på Askøy utenfor Bergen før tirsdag 7/7. Gidder ikke sende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30TurboTouring Skrevet Juli 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2009 Ingen?????? Den blir kastet på tirsdag...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristianslett Skrevet Juli 2, 2009 Share Skrevet Juli 2, 2009 sender du hvis jeg betaler frakt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juli 2, 2009 Share Skrevet Juli 2, 2009 Bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heltn Skrevet Juli 2, 2009 Share Skrevet Juli 2, 2009 bilder, og ja, kan komme og hente Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30TurboTouring Skrevet Juli 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2009 Jeg har desverre ikke kamera, men dere vet vel hvordan M tech II fangeren ser ut vel.......Er lakket mørk grønn men bør lakkes opp igjen så er jo bare å lakke riktig farge til riktig bil. Den er jo gratis så kan jo ikke skade å hente den,hvis du ikke er fornøyd så kan du jo bare kaste den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30tic Skrevet Juli 3, 2009 Share Skrevet Juli 3, 2009 Hei. Kan godt ta den, men er i nordsjøen nå. Hvis du gidder kunne du jo slengt den inn i garagen min en dag på vei fra jobb. Hilsen Terje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richirich Skrevet Juli 3, 2009 Share Skrevet Juli 3, 2009 gir deg gjerne fraktkostnader + en liten symbolsk for jobben Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå