miils Skrevet Juli 1, 2009 Skrevet Juli 1, 2009 driver å ska skifte foring i bakaksel som står i spindel huset. men den e eira fast i aluen rundt. så lurte jeg på om d er mye arbeid å skru ut spindelhuset? hvordan er det å løsne luft belgen? mye arbeid? det er nr 2 jeg skifter. må dra på et verksted å få presset den foringen ut.
hillmar Skrevet Juli 1, 2009 Skrevet Juli 1, 2009 Luftbelgen løsner du ved å først ta ut sikringen til systemet, deretter skrur du opp luftrørene så trykke synker. Så er det bare å løsne bolten i bånn... Det er jo en del å løsne for å få få ut spindelen, så hadde det vært meg så ville jeg gjort en od del for å unngå det...
Ballder Skrevet Juli 1, 2009 Skrevet Juli 1, 2009 Jeg løsnet disse ved å bruke gjenge stang, noen piper og stålrør av rett dimmensjon. Minnes jeg måtte slipe til noe spor i stålrøret. Skrudde en da av på en måte.
miils Skrevet Juli 1, 2009 Forfatter Skrevet Juli 1, 2009 æ må av me den før å fa av spindel huset. kordan sikring er det?
miils Skrevet Juli 1, 2009 Forfatter Skrevet Juli 1, 2009 ingen som kan hjelpe her i trondheim?? i malvik
miils Skrevet Juli 2, 2009 Forfatter Skrevet Juli 2, 2009 ja den har æ tadd av, men foringa e eira fast i aluen rundt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå