lk2105 Skrevet Desember 2, 2009 Skrevet Desember 2, 2009 har du bilder av stolene. hvis de ikke er solgt da
bmw kjetil Skrevet Desember 2, 2009 Forfatter Skrevet Desember 2, 2009 hei ka e a/r holset hx 40 ? er ikke helt sikker, men tror det er 0,92.
bmw kjetil Skrevet Desember 2, 2009 Forfatter Skrevet Desember 2, 2009 har du bilder av stolene.hvis de ikke er solgt da det kan jeg prøve å ordne, er fortsatt til salgs så
endre88 Skrevet Desember 2, 2009 Skrevet Desember 2, 2009 hei ka e a/r holset hx 40 ? er ikke helt sikker, men tror det er 0,92. kan du finne det ut ? står på turboen? brukte du den på en m20b25 ? korti fikk du lade trykk og korti var det fult lade trykk ?
bmw kjetil Skrevet Desember 2, 2009 Forfatter Skrevet Desember 2, 2009 hei ka e a/r holset hx 40 ? er ikke helt sikker, men tror det er 0,92. kan du finne det ut ? står på turboen? brukte du den på en m20b25 ? korti fikk du lade trykk og korti var det fult lade trykk ? det står ikke på turboen. men kan sjekke det opp da hvis du vil:)jeg hadde den på en m20b25 ja. ladet ifra nesten 4000.
endre88 Skrevet Desember 2, 2009 Skrevet Desember 2, 2009 hei ka e a/r holset hx 40 ? er ikke helt sikker, men tror det er 0,92. kan du finne det ut ? står på turboen? brukte du den på en m20b25 ? korti fikk du lade trykk og korti var det fult lade trykk ? det står ikke på turboen. men kan sjekke det opp da hvis du vil:)jeg hadde den på en m20b25 ja. ladet ifra nesten 4000. oki den e har no e eksos huset a/r 84 og luft huset a/r 50 den begynner og lade 3500rpm og fult trykk på 4000 rpm og chippen e laget til det liksom hehe så vil vite om den passer sånn ca overrens pga min e det slakk i lageret på så e ikke lenge til den dør ;(
bmw kjetil Skrevet Desember 2, 2009 Forfatter Skrevet Desember 2, 2009 hei ka e a/r holset hx 40 ? er ikke helt sikker, men tror det er 0,92. kan du finne det ut ? står på turboen? brukte du den på en m20b25 ? korti fikk du lade trykk og korti var det fult lade trykk ? det står ikke på turboen. men kan sjekke det opp da hvis du vil:)jeg hadde den på en m20b25 ja. ladet ifra nesten 4000. oki den e har no e eksos huset a/r 84 og luft huset a/r 50 den begynner og lade 3500rpm og fult trykk på 4000 rpm og chippen e laget til det liksom hehe så vil vite om den passer sånn ca overrens pga min e det slakk i lageret på så e ikke lenge til den dør ;( okay skjønner da er nok turboen jeg har litt seinere på ladetrykk, men funker helt fint hvis du skal ha mellom 400 og 500hk eller mer hehe. min bremsa 418 hk på hjula på 1,3 bar med snill tenning og oppsett
endre88 Skrevet Desember 2, 2009 Skrevet Desember 2, 2009 hei ka e a/r holset hx 40 ? er ikke helt sikker, men tror det er 0,92. kan du finne det ut ? står på turboen? brukte du den på en m20b25 ? korti fikk du lade trykk og korti var det fult lade trykk ? det står ikke på turboen. men kan sjekke det opp da hvis du vil:)jeg hadde den på en m20b25 ja. ladet ifra nesten 4000. oki den e har no e eksos huset a/r 84 og luft huset a/r 50 den begynner og lade 3500rpm og fult trykk på 4000 rpm og chippen e laget til det liksom hehe så vil vite om den passer sånn ca overrens pga min e det slakk i lageret på så e ikke lenge til den dør ;( okay skjønner da er nok turboen jeg har litt seinere på ladetrykk, men funker helt fint hvis du skal ha mellom 400 og 500hk eller mer hehe. min bremsa 418 hk på hjula på 1,3 bar med snill tenning og oppsett sprut ? kas opsett ?
bmw kjetil Skrevet Desember 2, 2009 Forfatter Skrevet Desember 2, 2009 hei ka e a/r holset hx 40 ? er ikke helt sikker, men tror det er 0,92. kan du finne det ut ? står på turboen? brukte du den på en m20b25 ? korti fikk du lade trykk og korti var det fult lade trykk ? det står ikke på turboen. men kan sjekke det opp da hvis du vil:)jeg hadde den på en m20b25 ja. ladet ifra nesten 4000. oki den e har no e eksos huset a/r 84 og luft huset a/r 50 den begynner og lade 3500rpm og fult trykk på 4000 rpm og chippen e laget til det liksom hehe så vil vite om den passer sånn ca overrens pga min e det slakk i lageret på så e ikke lenge til den dør ;( okay skjønner da er nok turboen jeg har litt seinere på ladetrykk, men funker helt fint hvis du skal ha mellom 400 og 500hk eller mer hehe. min bremsa 418 hk på hjula på 1,3 bar med snill tenning og oppsett sprut ? kas opsett ? nedreide orginale stempler komp var 8,0:1 megasquirt sprut enem z45 turbokam med justerbart kamdrev osv kjørte på 98 v-power:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå