Torgis Skrevet November 2, 2009 Share Skrevet November 2, 2009 har du bilde av panseret? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw kjetil Skrevet November 3, 2009 Forfatter Share Skrevet November 3, 2009 det kan jeg isåfall ordne:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw kjetil Skrevet November 22, 2009 Forfatter Share Skrevet November 22, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endre88 Skrevet Desember 1, 2009 Share Skrevet Desember 1, 2009 hei ka e a/r holset hx 40 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lk2105 Skrevet Desember 2, 2009 Share Skrevet Desember 2, 2009 har du bilder av stolene. hvis de ikke er solgt da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw kjetil Skrevet Desember 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2009 hei ka e a/r holset hx 40 ? er ikke helt sikker, men tror det er 0,92. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw kjetil Skrevet Desember 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2009 har du bilder av stolene.hvis de ikke er solgt da det kan jeg prøve å ordne, er fortsatt til salgs så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endre88 Skrevet Desember 2, 2009 Share Skrevet Desember 2, 2009 hei ka e a/r holset hx 40 ? er ikke helt sikker, men tror det er 0,92. kan du finne det ut ? står på turboen? brukte du den på en m20b25 ? korti fikk du lade trykk og korti var det fult lade trykk ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw kjetil Skrevet Desember 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2009 hei ka e a/r holset hx 40 ? er ikke helt sikker, men tror det er 0,92. kan du finne det ut ? står på turboen? brukte du den på en m20b25 ? korti fikk du lade trykk og korti var det fult lade trykk ? det står ikke på turboen. men kan sjekke det opp da hvis du vil:)jeg hadde den på en m20b25 ja. ladet ifra nesten 4000. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endre88 Skrevet Desember 2, 2009 Share Skrevet Desember 2, 2009 hei ka e a/r holset hx 40 ? er ikke helt sikker, men tror det er 0,92. kan du finne det ut ? står på turboen? brukte du den på en m20b25 ? korti fikk du lade trykk og korti var det fult lade trykk ? det står ikke på turboen. men kan sjekke det opp da hvis du vil:)jeg hadde den på en m20b25 ja. ladet ifra nesten 4000. oki den e har no e eksos huset a/r 84 og luft huset a/r 50 den begynner og lade 3500rpm og fult trykk på 4000 rpm og chippen e laget til det liksom hehe så vil vite om den passer sånn ca overrens pga min e det slakk i lageret på så e ikke lenge til den dør ;( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw kjetil Skrevet Desember 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2009 hei ka e a/r holset hx 40 ? er ikke helt sikker, men tror det er 0,92. kan du finne det ut ? står på turboen? brukte du den på en m20b25 ? korti fikk du lade trykk og korti var det fult lade trykk ? det står ikke på turboen. men kan sjekke det opp da hvis du vil:)jeg hadde den på en m20b25 ja. ladet ifra nesten 4000. oki den e har no e eksos huset a/r 84 og luft huset a/r 50 den begynner og lade 3500rpm og fult trykk på 4000 rpm og chippen e laget til det liksom hehe så vil vite om den passer sånn ca overrens pga min e det slakk i lageret på så e ikke lenge til den dør ;( okay skjønner da er nok turboen jeg har litt seinere på ladetrykk, men funker helt fint hvis du skal ha mellom 400 og 500hk eller mer hehe. min bremsa 418 hk på hjula på 1,3 bar med snill tenning og oppsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endre88 Skrevet Desember 2, 2009 Share Skrevet Desember 2, 2009 hei ka e a/r holset hx 40 ? er ikke helt sikker, men tror det er 0,92. kan du finne det ut ? står på turboen? brukte du den på en m20b25 ? korti fikk du lade trykk og korti var det fult lade trykk ? det står ikke på turboen. men kan sjekke det opp da hvis du vil:)jeg hadde den på en m20b25 ja. ladet ifra nesten 4000. oki den e har no e eksos huset a/r 84 og luft huset a/r 50 den begynner og lade 3500rpm og fult trykk på 4000 rpm og chippen e laget til det liksom hehe så vil vite om den passer sånn ca overrens pga min e det slakk i lageret på så e ikke lenge til den dør ;( okay skjønner da er nok turboen jeg har litt seinere på ladetrykk, men funker helt fint hvis du skal ha mellom 400 og 500hk eller mer hehe. min bremsa 418 hk på hjula på 1,3 bar med snill tenning og oppsett sprut ? kas opsett ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw kjetil Skrevet Desember 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2009 hei ka e a/r holset hx 40 ? er ikke helt sikker, men tror det er 0,92. kan du finne det ut ? står på turboen? brukte du den på en m20b25 ? korti fikk du lade trykk og korti var det fult lade trykk ? det står ikke på turboen. men kan sjekke det opp da hvis du vil:)jeg hadde den på en m20b25 ja. ladet ifra nesten 4000. oki den e har no e eksos huset a/r 84 og luft huset a/r 50 den begynner og lade 3500rpm og fult trykk på 4000 rpm og chippen e laget til det liksom hehe så vil vite om den passer sånn ca overrens pga min e det slakk i lageret på så e ikke lenge til den dør ;( okay skjønner da er nok turboen jeg har litt seinere på ladetrykk, men funker helt fint hvis du skal ha mellom 400 og 500hk eller mer hehe. min bremsa 418 hk på hjula på 1,3 bar med snill tenning og oppsett sprut ? kas opsett ? nedreide orginale stempler komp var 8,0:1 megasquirt sprut enem z45 turbokam med justerbart kamdrev osv kjørte på 98 v-power:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw kjetil Skrevet Desember 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2009 julebump:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
735ivan Skrevet Desember 30, 2009 Share Skrevet Desember 30, 2009 Har du bilder av setene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå