bmw kjetil Skrevet Juli 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2009 selger du kun radiatoren til oljekjølern ? selger det helst samlet. men er lov å gi bud:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw kjetil Skrevet Juli 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juli 16, 2009 Share Skrevet Juli 16, 2009 500 for radiatoren da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw kjetil Skrevet Juli 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2009 500 for radiatoren da hehe kjøp hele kittet nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sverre staurland Skrevet Juli 16, 2009 Share Skrevet Juli 16, 2009 Er senkesetta helt nye?er interessert i et par,ka merke er det?Kjører trailer til Rudshøgda to ganger i uka,bor ikje så langt unna der du da?? Kunne evnt. henta dei i neste uke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw kjetil Skrevet Juli 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2009 Er senkesetta helt nye?er interessert i et par,ka merke er det?Kjører trailer til Rudshøgda to ganger i uka,bor ikje så langt unna der du da?? Kunne evnt. henta dei i neste uke.. det er apex, og jamex senkefjærer. bare å ta turen hvis du vil ha et par:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juli 16, 2009 Share Skrevet Juli 16, 2009 500 for hele kittet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sverre staurland Skrevet Juli 16, 2009 Share Skrevet Juli 16, 2009 Er det papirer på senkesetta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw kjetil Skrevet Juli 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2009 Er det papirer på senkesetta? jeg veit det fulgte med, er bare å finne dem:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw kjetil Skrevet Juli 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2009 500 for hele kittet? jeg har bud på 1000 for hele kittet så du må nok over det:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw kjetil Skrevet Juli 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw kjetil Skrevet Juli 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pimped@epost.no Skrevet Juli 24, 2009 Share Skrevet Juli 24, 2009 er int i luftfilteret... du sier 100 mm, er det utvendig diameter?hvilket av dem er det? strøkent?hva er inv diameter? meget int.... Fint om du sender pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw kjetil Skrevet Juli 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2009 er int i luftfilteret... du sier 100 mm, er det utvendig diameter?hvilket av dem er det? strøkent?hva er inv diameter? meget int....Fint om du sender pm det er det lange filteret. diameteren er innvendig:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pimped@epost.no Skrevet Juli 25, 2009 Share Skrevet Juli 25, 2009 filteret godt brukt eller ser det nytt ut...? litt vesentlig for meg . om det er strøkent tar jeg det....send meg pm såfall!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå