Lars89 Skrevet Juli 1, 2009 Skrevet Juli 1, 2009 Bilen går varm ved høy belastning og på tomgang når den er varm. Trodde dette var viskosevifta, men så nå at det er en el vifte på andre sida av radiatoren. Varmen gjør meg sløøøøv Hvordan blir denne styrt? Termostat? Tempføler? Gjelder en E46 med M52 og automat...
hillmar Skrevet Juli 1, 2009 Skrevet Juli 1, 2009 Den el.vifta er til ac'en og står ikke der for å kjøle radiatoren. Så det er nok viskosevifta som er problemet...
Lars89 Skrevet Juli 1, 2009 Forfatter Skrevet Juli 1, 2009 Okei. Helt sikker? Vet jo at det er symptomer på gåen viskose, men den vidta går kun til AC?
hillmar Skrevet Juli 1, 2009 Skrevet Juli 1, 2009 Se her: http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?model=AM31&mospid=47638&hg=64&fg=55 Der ser du at den vifta ligger sammen AC tingene og ikke kjølesystemet så jeg er rimelig sikker ja... Virker det som viskosekoblingen er fin eller? Er det derfor du lurer?
Lars89 Skrevet Juli 1, 2009 Forfatter Skrevet Juli 1, 2009 Herregud å fjern jeg er i dag da Selvfølgelig er den til AC Virker ikke gåen, men er jo litt vanskelig å avgjør på sånne koblinger. Den er bestilt så satser på at det er den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå