Morstan Skrevet Desember 2, 2010 Share Skrevet Desember 2, 2010 ja, få se nå Øystein? hvor skjedde dette da? på Mylla kaaaav sidelengs? eller var det faktiskt ikke det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buchern456 Skrevet Desember 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Desember 7, 2010 Share Skrevet Desember 7, 2010 Kan da ikke mene at det der er nok til å vrake bilen? Med mindre den har blitt skjeiv da:p Da skulle han sett min da jeg kjørte ut.. Det ordner seg nok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buchern456 Skrevet Desember 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2010 ja veit.. . men denna blei vist litt skeiv. og måtte ha bytta diff og div. så blei for dyrt og fikse. men da kan jeg kjøpe litt større en 320 så er vel greit det gjikk som det gjikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Desember 7, 2010 Share Skrevet Desember 7, 2010 E36 da og eller? Er mindre av e46 her på hadeland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buchern456 Skrevet Desember 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2010 tja veit ikke helt jeg men blir nok ikke e46. har ikke så mye sansen for det:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Desember 8, 2010 Share Skrevet Desember 8, 2010 Så jo ikke så gæli ut på bildene da, men leit uansett... Du får satse på 328 nå da, det er å anbefale Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Desember 8, 2010 Share Skrevet Desember 8, 2010 m3 ikke noe annet som duger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buchern456 Skrevet Desember 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2010 men han traff hjulet mit kraftig var nok det som tok den. har drivi og tenkt på m3 trur det blir det ettervært;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå