Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da ble det ny bil midt i sesongen.

Original BMW E34 M5 3,8 Touring. Hvite skilt, Ny i Norge. En eier siden 1996. Og i disse dager, AC ;)

Teknisk er den veldig bra, fulgt service helt frem til i dag.....kjekt ved salg ihvertfall. Men karrossen trenger litt pleie og lakk.

I full gang med montering av K Sport coilovere. Som skulle bli et problem på grunn av nivåeguleringen da det ble lekkasje når jeg skulle blende det. Men det løser seg. Videre må jeg få på en litt grommere clutch. Skal få slengt ut noen flere bilder.

30062009.jpg

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
KingB replica?

Hehe! :P

Bare bilen, må vel overgå i kjøringa :D Er jo til og med KingB som hjelper meg å skru :)

denne har vel ikke ligget til salgs?

hvilket nr er denne i rekken?

altsåsiste 7 ch.nr bl01xxx?

pøs på med flere bilder :D

Fikk den via en kompis, (SSP Tarjei) så den har ikke vært til salgs :)

044 er de siste sifrene ser jeg her på vognkortet.

Skal få tatt noen flere bilder:) Har kjøpt felger også, E39 M5 replica. 8,5x20 og 9,5x20. Noen som vet om det går fint?

Skrevet
Gratulerer med ny bil!

Kommer dere Bristol Garasje gutta på rudskogen i morra eller?

Hilsen Trond

Takk :) Usikker på Bjørnar, men jeg kommer. Men med bilen er litt usikkert. Skal prøve å få blendet nivåreguleringen idag så jeg får satt på K sport kitet bak også, får jeg til det så skal jeg kjøre. Om ikke blir det kun for det sosiale :)

Skrevet

Det er altfor stort på E34! Ser ut som den står på stylter. 19" er også i grenseland.

Ellers gratulerer med bilen! :)

Har du kjøpt sveiseutgaven av K-sport coiloverene?

Skrevet
Det er altfor stort på E34! Ser ut som den står på stylter. 19" er også i grenseland.

Ellers gratulerer med bilen! :)

Har du kjøpt sveiseutgaven av K-sport coiloverene?

Takk :) Nei, kjøpte de med spindler. Foran gikk det kjapt å bytte, men bak...Skal ned i dag å se om det går å kjøre sytemet i loop så jeg kan koble bort det som lekker.

Jeg får prøve hjula på, min blir jo en del lavere enn den som er avbildet over her. Må bare få tak i gummi først, dyrt i den dimmen. Men ser det helt morna ut får jeg vel solgt de.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...