2fast4u Skrevet Juli 1, 2009 Share Skrevet Juli 1, 2009 hvordan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet Juli 1, 2009 Share Skrevet Juli 1, 2009 AFR ved pådrag burde vel ligge på rundt 12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Juli 2, 2009 Share Skrevet Juli 2, 2009 12-12.5. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2fast4u Skrevet Juli 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2009 12-12.5. da burde jeg vel kjøpe meg en annen Bensintrykksregulator som ikke har så stort sprang da.. hva tror dere? siden den får for lite med 2,8bar fra bunn. og for mye ved fult påfrag.. var jo helt nede i 9.9 på max.. ser at eksosen blir litt sotete også ved mye turtallskjøring. tenkte å kjøpe med en som er 1:1 og sette opp grunntrykket til ca3.2 med vacum. burde jo bli bedre det da blir vel ikke topp trykket på bensinen like mye som jeg har nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juli 2, 2009 Share Skrevet Juli 2, 2009 er ikke chipen tilpassa da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2fast4u Skrevet Juli 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2009 på tide med chip eller enda bedre, et sprut den er chippet.. men a-dekk som ville jeg skulle ha den btrn.. orginale er fjernet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2fast4u Skrevet Juli 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2009 er ikke chipen tilpassa da? chipen er laget for kompressor ja.. men viste jo ikke boost trykket og slik. så gle litt gjettning.. stemmer jo nesten.. men om man chipper og setter på større dyser trenger man vel ikke en annen btr enn den orginale? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Juli 2, 2009 Share Skrevet Juli 2, 2009 Den går alt for fett og du taper masse effekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2fast4u Skrevet Juli 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2009 Den går alt for fett og du taper masse effekt. synes den henger veldig igjen.ved høye turtall også.. av og til går den bra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juli 2, 2009 Share Skrevet Juli 2, 2009 er ikke chipen tilpassa da? chipen er laget for kompressor ja.. men viste jo ikke boost trykket og slik. så gle litt gjettning.. stemmer jo nesten.. men om man chipper og setter på større dyser trenger man vel ikke en annen btr enn den orginale? kommer an på hva trykk/cc på dysene chipen er laget for, men tydeligvis laget for mindre trykk/dyser enn hva du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2fast4u Skrevet Juli 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2009 er ikke chipen tilpassa da? chipen er laget for kompressor ja.. men viste jo ikke boost trykket og slik. så gle litt gjettning.. stemmer jo nesten.. men om man chipper og setter på større dyser trenger man vel ikke en annen btr enn den orginale? kommer an på hva trykk/cc på dysene chipen er laget for, men tydeligvis laget for mindre trykk/dyser enn hva du har d som er feilen nå er at bensintrykket er for lite fra bunn og for høyt med max turtall.. så da må det være å kjøpe 1:1 btr mener jeg?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Juli 2, 2009 Share Skrevet Juli 2, 2009 Kjøp en 1:1 justerbar ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juli 2, 2009 Share Skrevet Juli 2, 2009 bilen min gikk betraktelig MYE bedre når jeg fikk afr til rundt 11 eller når den var på 7 turbo da men før holde det på rundt 11,8-12.2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2fast4u Skrevet Juli 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2009 bilen min gikk betraktelig MYE bedre når jeg fikk afr til rundt 11 eller når den var på 7 turbo da men før holde det på rundt 11,8-12.2 bestilte på kimmit sport nå.. det var slik med an tilkoblinger. men hvor kjøpes dem? tenkte helst å bare få på helt vanlige bensinslanger på btr.slik jeg har nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Juli 2, 2009 Share Skrevet Juli 2, 2009 Kjøp en 1:1 justerbar ja. Dette stemmer jeg i på ja. 1:1 med litt høyere grunntrykk vil nok gi deg mer riktige verdier over hele linja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå