turbo2 Skrevet Juli 2, 2009 Share Skrevet Juli 2, 2009 Bilder lenger ned i denne tråden! http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... l&tot=null Moderatoredit (R Andersen): Endret overskriften din fra stor til liten skrift. Vennligst les reglene for forumet før du poster. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Juli 8, 2009 Share Skrevet Juli 8, 2009 altfor dyrt.. er jo bare en 318... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Juli 8, 2009 Share Skrevet Juli 8, 2009 Jeg hadde heller tatt en 318 med m43 motoren en en 320d. Bilen ser da fin ut den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet Juli 8, 2009 Share Skrevet Juli 8, 2009 Ser det ligger eldre 3-serie touringer til salgs som er mye dyrere! Dog med rekkesekser og 2.0. Eneste minuset jeg ser er en ekstra pris for 18" sommerfelger. Vil dette da si at bilen selges uten sommerfelger med mindre kjøper ønsker 18"? Betalte 50k for min touring som hadde en del kosmetiske feil og sommerdekk som måtte byttes. Konklusjonen min er ivertfall at dette ikke er en overpriset touring selv med 1.8 motor. Jeg regner selv med å få denne prisen for min hvis jeg selger i dag! Så lykke til Dette er en fantastisk E36! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo2 Skrevet Juli 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 10, 2009 Share Skrevet Juli 10, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo2 Skrevet Juli 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2009 hehehe mangler bare m3 speil ,de gule lyktene+tåkelys og senking! Selges for 69 000,- når alt er gjort! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 10, 2009 Share Skrevet Juli 10, 2009 altfor dyrt.. er jo bare en 318... Hvorfor kommentere når du ikke skal ha bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo2 Skrevet Juli 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2009 Ser "bikkja" hans kjører opel, så kan vel være noe generelt i veien med dømmekraften hans.. JA; den var til deg plugg69! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juli 10, 2009 Share Skrevet Juli 10, 2009 han informerte vell bare da.. kan ta denne som delbet på gule m3`n om du er intr.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo2 Skrevet Juli 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2009 Kan ta bytte i STRØKEN e36 4 dørs sedan. med det rette utstyret.. Neste m bil for meg blir M5 desverre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Juli 18, 2009 Share Skrevet Juli 18, 2009 Ser "bikkja" hans kjører opel, så kan vel være noe generelt i veien med dømmekraften hans.. JA; den var til deg plugg69! bikkja mi kjører 318 Msport hun og. og den betalte vi 50 lapper for din gjøk.. men jeg tenkte på denne til vi fekk den kommentaren.. da dro vi rett og handla en anna bil i samme farge med samme specs.. såååeee.. til den som kommenterte at jeg kjørte diesel kan jo se lenge ned på lista over kjøretøyene mine.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Juli 18, 2009 Share Skrevet Juli 18, 2009 og vår har såvidt runda 190tkm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo2 Skrevet Juli 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2009 ÅÅÅÅÅÅ så sint gutt!! HEHEHEHEHEHEHE Og BARE 190 000 km da gitt!!! ET KUPP!!! dere hadde ikke fått kjøpt bilen min uansett, så like greit dere ordnet en annen bil, har solgt bil til nordleninger før, og ALDRI igjen!!! Gratulere med ordentelig bil da, og håper dere har høggd opelen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Juli 21, 2009 Share Skrevet Juli 21, 2009 for dem som har sett på kartet så er mosjøen ti mil inn i nordland.. vi er praktisk talt trøndere(enda verre).. syns å huske at din var gått 240tkm så ikke noe frekkheter her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg