Gå til innhold

BMW 318 E36 touring M-Sport selges! Bør ses! Nye bilder!

turbo2
 Share

Anbefalte innlegg

Ser det ligger eldre 3-serie touringer til salgs som er mye dyrere! Dog med rekkesekser og 2.0. Eneste minuset jeg ser er en ekstra pris for 18" sommerfelger. Vil dette da si at bilen selges uten sommerfelger med mindre kjøper ønsker 18"?

Betalte 50k for min touring som hadde en del kosmetiske feil og sommerdekk som måtte byttes. Konklusjonen min er ivertfall at dette ikke er en overpriset touring selv med 1.8 motor. Jeg regner selv med å få denne prisen for min hvis jeg selger i dag! Så lykke til :) Dette er en fantastisk E36!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser "bikkja" hans kjører opel, så kan vel være noe generelt i veien med dømmekraften hans.. :lol:

JA; den var til deg plugg69!

bikkja mi kjører 318 Msport hun og. og den betalte vi 50 lapper for din gjøk.. men jeg tenkte på denne til vi fekk den kommentaren.. da dro vi rett og handla en anna bil i samme farge med samme specs.. såååeee.. til den som kommenterte at jeg kjørte diesel kan jo se lenge ned på lista over kjøretøyene mine..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅÅÅÅ så sint gutt!! HEHEHEHEHEHEHE

Og BARE 190 000 km da gitt!!! ET KUPP!!!

dere hadde ikke fått kjøpt bilen min uansett, så like greit dere ordnet en annen bil, har solgt bil til nordleninger før, og ALDRI igjen!!!

Gratulere med ordentelig bil da, og håper dere har høggd opelen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...