Bimmer Arne Skrevet Juli 2, 2009 Skrevet Juli 2, 2009 Mandag ringte jeg koed, for å høre om de kunne skaffe noen deler som jeg trenger for å få bilen EU godkjent og klar for Gatebil. Han jeg snakket med på telefonen var veldig hyggelig og lovet at jeg skulle få pakken på fredag eller seinest lørdag. Dette passet meg veldig fint, da jeg hadde hele helgen på å skru og være klar til etterkontroll på onsdag. Da jeg ikke hadde fått noen pakke nummer tok jeg idag en telefon til Koed for å høre om hvordan det lå ann med pakken min. Om den i hele tatt var sendt. Da fikk jeg beskjed om at den var sendt idag!!! Er ikke første gangen jeg har blitt skuffet over Koed. Kjøpte for en tid tilbake, ett brukt coiloverkit. Hadde montert nesten hele kitet på bilen, da jeg fant ut at den siste demperen var lekk. Sånt burde de sjekket før de sendte det ut.
Stephan.s Skrevet Juli 2, 2009 Skrevet Juli 2, 2009 Jeg klarer ikke å se hvordan du kan bli skuffet over dette at du må lage en tråd. Iom. at den ble sendt i dag, skal du ikke se bortifra at du har den (som koed sa til deg) senest lørdag. Skulle du forøvrig få den mandag, kan vel heller ei koed klandres for treig postgang. Ble den sendt i dag, vil jeg tippe den er i oslo i morgen, og fra oslo til akershus bruker posten som oftest 1 dag. Nå må du også huske at Koed fortsatt opererer fra Danmark, og da må strengt tatt litt lenger leveringstid påregnes. Koeds "lange" leveringstid veier opp for prisnivået. Som mange har sagt før; skal du ha noe fort, så handle heller over disk, eller netbutikker i norge. Jeg har bare positive ting å si om Koed, så du har nok trolig vært uheldig.
Bimmer Arne Skrevet Juli 2, 2009 Forfatter Skrevet Juli 2, 2009 Koed sa selv at de skulle sende den på tirsdag og at den da ville komme fredag eller lørdag. På telefon idag regnet han med at den kom mandag eller tirsdag. Seinest onsdag. Ble også sagt over telefon når jeg bestilte delene, at de delene som de ikke hadde på lager kunne ettersendes som egen pakke, bare jeg fikk de delene jeg trengte for å EU godkjenne bilen kom før helgen. Laget ikke denne tråden bare pga av dette. Men du har det brukte coiloverkitet som var defekt, samt en pakke som jeg bestilte i slutten av januar/begynnelsen av februar, som ikke kom før etter at jeg purret på de i slutten av februar. Går ann å si ifra hvis man ikke har akkurat den varen på lager. Men prisene er det ingenting å klage på.
Lars89 Skrevet Juli 2, 2009 Skrevet Juli 2, 2009 Har vel sine feil de som alle andre firmaer... Men er veldig raske til å svare på mail (har ikke prøvd tlf) og virker veldig løsningsorienterte. Brukte bildeler er uansett risiko og noe jeg prøver å styre unna...
Bimmerlars Skrevet Juli 2, 2009 Skrevet Juli 2, 2009 Skjønner at du er skuffa. Sier de at det skal sendes på tirsdag, så får de sende det på tirsdag.
Bernt Skrevet Juli 3, 2009 Skrevet Juli 3, 2009 Jeg er helt enig, og skjønner godt at du er skuffet. Er dere enige over telefon om at det skal sendes tirsdag, så skal det sendes tirsdag. Om det oppstår problemer får de ringe og si ifra. Ellers har jeg personlig bare hatt gode erfaringer med Koed.
oddis Skrevet Juli 3, 2009 Skrevet Juli 3, 2009 Meget gode erfaringer med Koed. Upåklagelig service fra gutta over tlf. Men jeg tror nok leveransesystemet dems har et visst forbedringspotensiale. Hos meg et det nesten litt komisk. Enten kommer varen 3-4 dager etter bestilling eller 2,5 uker. ALLTID! En av de to alternativene... Jeg liker å betale manuelt over konto, og enkelte ganger får jeg bekreftet betalingen veldig fort, og andre ganger tar det 2 uker.. Også får jeg nesten alltid med fler deler enn jeg har bestilt (og ikke har bestilt). Heldigvis ble jeg ikke fakturert for dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå