oddis Skrevet Juli 3, 2009 Skrevet Juli 3, 2009 Alt som ser ut som "entusiastbiler" blir stoppa som oftest... Beste er å komme i mammas bil, med mindre hu ikke har BMW..
Lars89 Skrevet Juli 3, 2009 Skrevet Juli 3, 2009 Kjører ikke Zadira til Gatebil Men er det stor sjans for avskilting ? Å bli kalt inn til etterkontroll er jo ikke verdens undergang...
oddis Skrevet Juli 3, 2009 Skrevet Juli 3, 2009 Ja, det er jo mangellapp du får evt, hvis dem ikke mener du er en fare i trafikken. Men var vel en her på forumet som mista skilta på en viss E30 for han hadde for liten klaring mellom hjulbue og dekk..
Morgan GS Skrevet Juli 3, 2009 Skrevet Juli 3, 2009 jeg skal Å gjett hva jeg skal ta med nedover i vogntoget GS M3`n ja... var ute på prøveskilt med den tdligere i kveld , det flyttere seg få å si det sånn. Så det er bare å ta turen bortom standen å slaå av en BMW prat eller å vinne seg en tur i M3 vår
buchern456 Skrevet Juli 3, 2009 Skrevet Juli 3, 2009 hei. tenke jeg skulle stille ut nye bilen min der;) reiser dit torsdag og er der til søndag:
Torek Skrevet Juli 4, 2009 Skrevet Juli 4, 2009 Så det er bare å ta turen bortom standen å slaå av en BMW prat eller å vinne seg en tur i M3 vår *kremt* ..den som hjelper til med å f.eks. prøve felgsett på sin egen bil og i tillegg tar det med seg slik at kunden som er interessert bestemmer seg for å kjøpe det usett , får vel en tur? *host*
mrmpower Skrevet Juli 4, 2009 Skrevet Juli 4, 2009 jeg skal håper jeg klarer og skaffe noen dekk har ikke så mye cash nå for og si det sånn, men må prøve, da skal jeg på banen og kjøre
Dr_S Skrevet Juli 4, 2009 Skrevet Juli 4, 2009 Hadde vært gøy, men er bare så ufattelig lei alle plastrakettene fra Japan...
vetu03 Skrevet Juli 4, 2009 Forfatter Skrevet Juli 4, 2009 Tror det blir å reise tidelig torsdag, eller faktisk annkomme midt på natta.. Da regner jeg med å slippe politiet og biltilsynet.
Chris_ Skrevet Juli 5, 2009 Skrevet Juli 5, 2009 Tror det blir å reise tidelig torsdag, eller faktisk annkomme midt på natta.. Da regner jeg med å slippe politiet og biltilsynet. Portene er vel ikke åpne da? www.gatebil.no Fredag-Lørdag for min del Usikker på om det blir med BMW eller Ford Focus(For å trekke den vakre campingvogna vi brukte som russevogn)
Just-turbodiesel Skrevet Juli 5, 2009 Skrevet Juli 5, 2009 jeg blir alltid stoppa i teknisk:P så det er noe jeg advarer de med for store felger for i hvertfall... hehe
Dirty Skrevet Juli 5, 2009 Skrevet Juli 5, 2009 vi reiser inn en gjeng fra mandal. bare syns e for lappen igjen helga etterpå. så må sitte på
Bimmer Arne Skrevet Juli 5, 2009 Skrevet Juli 5, 2009 Kommer nok på torsdagskvelden og reiser seint på søndag. Hadde vel griseflaks på vei hjem fra Våler i fjor. Ble stoppet av en hyggelig politi, som kommenterte at bilen bråket LITT, var litt lav, hadde litt for store felger som subbet i framskjermen, ettermontert xenon i lysa. Han mente det var mitt problem hvis dekk eller skjerm ble ødelagt av subbingen. Han sa også at han syns bilen min var fin og att jeg måtte kjøre pent hjem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå