NiklasJa Skrevet Juli 7, 2009 Skrevet Juli 7, 2009 Altså, jeg har vært på de fleste gatebil festeivalene. Har aldri tenkt på eller opplevd at noe har skjedd med bilen. Man vil jo tro at på en festival for bilinteresserte, så viser folk respekt for andres biler. Men kansje andre her sitter på andre erfaringer?
BreitBau Skrevet Juli 7, 2009 Skrevet Juli 7, 2009 Vel vel.. Har egentlig aldri opplevd noe selv, men vet jeg leste mye om biler som ble ripet og speil som ble knekt på de første treffene jeg var på 2002-2003-2004.. Fikk også se en hel rekke med biler med knekte speil etter veien inn til skogen i 03.. Der var det tydelig en forbanna sjel som hadde hatt det "artig" på vei tilbake til bilen sin.. Man kan ikke være sikker noen plass egentlig.. Kentan-racing har jo fortalt om folk som stjeler i depotet.. Jeg er hvertfall aldri helt 100% trygg.. Men det har jo gått bra.. Husk at selv om det er bilinteresserte folk der, er det også både pøbler og folk med annen ekstrem misunnelse..
Just-turbodiesel Skrevet Juli 7, 2009 Skrevet Juli 7, 2009 ta med balltre... ikke for å slå tilfeldige, men ser du en som kødder med bilen din, så gir du han ei lekse med tryllestaven;) balltre altså.
tolla Skrevet Juli 7, 2009 Skrevet Juli 7, 2009 Jepp, jeg. Bor et kvarter unna. Inviterer selvsagt til grilling, og bimmersparty på verandaen... Eller vent, tør jeg? Hadde ikke jeg tørt...
Tsbusa Skrevet Juli 7, 2009 Skrevet Juli 7, 2009 For de som reiser ifra Kr.Sund el omegn, så er det felles avreise ifra Shell Rensvik 01:00 natt til torsdag, mao èn dag igjen:)
Torek Skrevet Juli 7, 2009 Skrevet Juli 7, 2009 ta med balltre... ikke for å slå tilfeldige, men ser du en som kødder med bilen din, så gir du han ei lekse med tryllestaven;) balltre altså. Ja, for hvis du gjør det så får det ingen konsekvenser og bilen din blir perfekt igjen
Robkill Skrevet Juli 7, 2009 Skrevet Juli 7, 2009 Noen fler som reiser oppover natt til fredag fra Oslo-omerådet?
336mik Skrevet Juli 7, 2009 Skrevet Juli 7, 2009 Min bekjentskap med våler og gatebil,så kan man faktisk bli huket inn samme hvilken vei man velger. Er kjent nok i området til å vite om alle "smutthull",og ingen av dem er helt sikre(dvs at det har stått kontroller på ALLE veier man kan komme dit på).
oddis Skrevet Juli 7, 2009 Skrevet Juli 7, 2009 Generelt sett er det ganske trygt over Gravbergsveien (kronglete bakvei), men man kommer jo ned i ormebolet der man MÅ velge en av 3 veier inn til banen. Og alle de tre er bevoktet av onkler og tanter i løpetid.
Lars89 Skrevet Juli 7, 2009 Skrevet Juli 7, 2009 Faen... Bilen har klikka helt så ser ut som det bli O**L opp til Våler i år. Trenger ihvertfall ikke å bekymre meg for teknisk
NiklasJa Skrevet Juli 7, 2009 Skrevet Juli 7, 2009 Vi er tre biler som har planlagt å dra avgårde. Ca kl 16.00 på torsdag. Men har lyst til å ta følge med flere fra Oslo/Akershus.
buchern456 Skrevet Juli 7, 2009 Skrevet Juli 7, 2009 hei skal dra torsdag vis jeg kan slå følge med dere. trur dere jeg rekker og stille ut da..?
vetu03 Skrevet Juli 7, 2009 Forfatter Skrevet Juli 7, 2009 hei skal dra torsdag vis jeg kan slå følge med dere. trur dere jeg rekker og stille ut da..? På torsdag har ikke utstillingen begynt engang. Den starter fredag morgen! Jeg reiser også torsdag, hvet ikke når!
buchern456 Skrevet Juli 7, 2009 Skrevet Juli 7, 2009 åja men trudde di som stilte ut kom på torsdag jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå