Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså, jeg har vært på de fleste gatebil festeivalene. Har aldri tenkt på eller opplevd at noe har skjedd med bilen.

Man vil jo tro at på en festival for bilinteresserte, så viser folk respekt for andres biler.

Men kansje andre her sitter på andre erfaringer?

• Svar 143
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Vel vel.. Har egentlig aldri opplevd noe selv, men vet jeg leste mye om biler som ble ripet og speil som ble knekt på de første treffene jeg var på 2002-2003-2004.. Fikk også se en hel rekke med biler med knekte speil etter veien inn til skogen i 03.. Der var det tydelig en forbanna sjel som hadde hatt det "artig" på vei tilbake til bilen sin..

Man kan ikke være sikker noen plass egentlig.. Kentan-racing har jo fortalt om folk som stjeler i depotet.. Jeg er hvertfall aldri helt 100% trygg.. Men det har jo gått bra..

Husk at selv om det er bilinteresserte folk der, er det også både pøbler og folk med annen ekstrem misunnelse..

Skrevet
Jepp, jeg. Bor et kvarter unna. Inviterer selvsagt til grilling, og bimmersparty på verandaen... Eller vent, tør jeg?

Hadde ikke jeg tørt... :)

Skrevet

For de som reiser ifra Kr.Sund el omegn, så er det felles avreise ifra Shell Rensvik 01:00 natt til torsdag, mao èn dag igjen:)

Skrevet
ta med balltre... ikke for å slå tilfeldige, men ser du en som kødder med bilen din, så gir du han ei lekse med tryllestaven;) balltre altså.

Ja, for hvis du gjør det så får det ingen konsekvenser og bilen din blir perfekt igjen :)

Skrevet

Min bekjentskap med våler og gatebil,så kan man faktisk bli huket inn samme hvilken vei man velger.

Er kjent nok i området til å vite om alle "smutthull",og ingen av dem er helt sikre(dvs at det har stått kontroller på ALLE veier man kan komme dit på).

Skrevet

Generelt sett er det ganske trygt over Gravbergsveien (kronglete bakvei), men man kommer jo ned i ormebolet der man MÅ velge en av 3 veier inn til banen. Og alle de tre er bevoktet av onkler og tanter i løpetid.

Skrevet

Faen... Bilen har klikka helt så ser ut som det bli O**L opp til Våler i år.

Trenger ihvertfall ikke å bekymre meg for teknisk :lol::roll:

Skrevet
hei skal dra torsdag vis jeg kan slå følge med dere. trur dere jeg rekker og stille ut da..?

På torsdag har ikke utstillingen begynt engang. Den starter fredag morgen!

Jeg reiser også torsdag, hvet ikke når!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...