Mr E30 Skrevet Juli 9, 2009 Skrevet Juli 9, 2009 under et 4x6m partytelt på campen!!! Nice Det blir bra!
jonr- Skrevet Juli 9, 2009 Skrevet Juli 9, 2009 jeg kommer som gretten passasjer i bilen min om det blir pent vær:)
andersrx Skrevet Juli 9, 2009 Skrevet Juli 9, 2009 Hei=) Noen som vet hvor sent man kan ankomme partycampen? bor i Molde å skal kjøre nedover nå, så regner med det blir sent før jeg kommer fram
Jay-O Skrevet Juli 9, 2009 Skrevet Juli 9, 2009 Campen har åpent hele døgnet - er ihvertfall det jeg har fått som info via mail av de - jeg kommer sent jeg også, så jeg måtte spørre de for å være sikker
Jay-O Skrevet Juli 9, 2009 Skrevet Juli 9, 2009 Fikk nettopp en telefon fra en vennegjeng på vei til Gatebil - Politi og Biltilsyn står og stopper MANGE biler overalt - obs obs!
SanMiguel Skrevet Juli 9, 2009 Skrevet Juli 9, 2009 Ja de har avskiltet 5 stk biler i elverum. på dagen i dag.
316 Skrevet Juli 9, 2009 Skrevet Juli 9, 2009 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=121752 I tilfelle noen klarer å overse denne tråden...
oddis Skrevet Juli 9, 2009 Skrevet Juli 9, 2009 Med soveromsvinduet oppe hører jeg at det spilles listepop for fulle mugger borte på campområdet.
KingB Skrevet Juli 10, 2009 Skrevet Juli 10, 2009 i skrivende stund ligger jeg i campingvogna mi på gokart banen på våler. Regnet laver med, og alle de vonde minnene fra speiderlivet for 20 år siden er plutselig veldig klare! Jeg ble selvfølgelig også stoppet i teknisk kontroll akkurat som i fjor. Flere usaklige påpek må dokumenteres biltilsynet innen kort tid. Min anbefaling til alle som vurderer å ta turen er - BLI HJEMME!
BreitBau Skrevet Juli 10, 2009 Skrevet Juli 10, 2009 Så det blir mer kjøretid på deg da eller? Åssen er folkelivet der i år?
Jay-O Skrevet Juli 10, 2009 Skrevet Juli 10, 2009 i skrivende stund ligger jeg i campingvogna mi på gokart banen på våler. Regnet laver med, og alle de vonde minnene fra speiderlivet for 20 år siden er plutselig veldig klare! Jeg ble selvfølgelig også stoppet i teknisk kontroll akkurat som i fjor. Flere usaklige påpek må dokumenteres biltilsynet innen kort tid. Min anbefaling til alle som vurderer å ta turen er - BLI HJEMME! Regardless - kjører fra Stavanger.....NUH!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå