Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble stoppa av politi ved kløfta på vei opp, det var også det eneste jeg så av politi og vegvesen :)

• Svar 143
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Må si meg strålende fornøyd med gatebil!

Å legge juli treffet til Vålerbanen var en genistrek i mine øyne. Mye bedre plass og camp område.

Det regna aldri når jeg var ute på banen. Men det var drittvær om kveldene på campen.

Så aldri noe til vegvesen, kjørte over aurskog-høland og vestsia på vei opp og rv 20/2 ned.

Eneste negative er alt surret, å få lov til å kjøre på banen er et mareritt, ingen som har peiling, ingen skilt eller informasjon.

Skrevet
Må si meg strålende fornøyd med gatebil!

Å legge juli treffet til Vålerbanen var en genistrek i mine øyne. Mye bedre plass og camp område.

Det regna aldri når jeg var ute på banen. Men det var drittvær om kveldene på campen.

Så aldri noe til vegvesen, kjørte over aurskog-høland og vestsia på vei opp og rv 20/2 ned.

Eneste negative er alt surret, å få lov til å kjøre på banen er et mareritt, ingen som har peiling, ingen skilt eller informasjon.

Var DU som var der ja?! Genialt bra den bilen din gikk! Herrejemeni

Skrevet

Helt korrekt..

;) Så ikke 326 merket direkte, men så det sto noe, og da gikk tankene direkte til deg.. ;) Både jeg og vetu03 var ganske enige om at det gikk friskt..

Skrevet

Det var så jævla bra niklas...

I burneringen så hører jeg "Her kommer en BMW 316 HAHAHAHA ojoj dette må være no mer gitt" blei pent vøtt.

Skrevet

Treffet var OK, men jeg synes Rudskogen treffa er mye bedre..

Kom på våler klokken halv 9 på morran på torsdagen, og dro i 1 tiden på søndagen.

Litt synd med det skiftende været, men i sin helhet gikk det bra.

Eneste minuset, er at det var MYE gåing for å komme til div stedet ved og på banen.. Kunne satt opp busser ifra den campen som var lengst unna og inn til selve treff området, vært nok med 1 eller 2 busser i timen.

Skrevet

Stor fornøyd med treffet. Kjørte forbi elverum på fredag og da kjørte jeg forbi teknisk kontroll, men ble ikke vinket inn. Kjørte de andre dagene via kongsvinger, der var det ingen politi eller kontroll.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...