M3 Yngve Skrevet Juli 12, 2009 Skrevet Juli 12, 2009 Org E30 tak er likt, både 2 og 4 dørs. Må få deg M3 C-stolpe ja, ellers så blir det så rar look på bilen. Og M3 koffert lokk. Blir bra det du gjør da.
Fliid Skrevet Juli 12, 2009 Skrevet Juli 12, 2009 M3 Yngve. Hvorfor har du kappet vekk både ryggen til baksetene og hattehyllen ?
gnmfr Skrevet Juli 13, 2009 Forfatter Skrevet Juli 13, 2009 M3 Yngve. Hvorfor har du kappet vekk både ryggen til baksetene og hattehyllen ? shorty som har gjort det
gnmfr Skrevet Juli 13, 2009 Forfatter Skrevet Juli 13, 2009 Org E30 tak er likt, både 2 og 4 dørs. Må få deg M3 C-stolpe ja, ellers så blir det så rar look på bilen. Og M3 koffert lokk. Blir bra det du gjør da. ja får satse på det blir bra til slutt, selv om det blir lenge til. men tror det hjelper seg fælt når jeg får et sted og stå inne. men må jeg kappe ut den c stolpa jeg har da eller legges den bare på utsiden og sveises fast på den gamle c stolpen? koffertlokket også, er det bare en del som legges oppå det gamle koffertenlokket? hvis dette stemmer så kjøper jeg dette i glassfiber som er litt billigere(og dårligere passform) ser jo at c stolpen er "kraftigere" jævli fin den bilen er foresten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå