joggis Skrevet November 23, 2009 Skrevet November 23, 2009 er dette fra en manuell bil? hva er kilometerstanden? hvor mye skal du ha for intrumentpanelet? evt med ratte?
want850 Skrevet November 23, 2009 Forfatter Skrevet November 23, 2009 er dette fra en manuell bil? hva er kilometerstanden? hvor mye skal du ha for intrumentpanelet? evt med ratte? Ja, 239tkm, BUD, hvilket, har 3 stk.? Kan forøvrig nevne at du kan bytte ut chippen baki instrumentpanelet. Den er merket med chassisnr, og er programert med km og girtype osv (chipholderen på mine er rød for automat og rosa for manuell, fritt etter hukommelsen og selve chippen er blå..).
joggis Skrevet November 23, 2009 Skrevet November 23, 2009 trenger en til en 88 535, min kilometerteller har stoppet på 299960, er snakk om m-tech 2.
want850 Skrevet November 23, 2009 Forfatter Skrevet November 23, 2009 OK. Instrumentet er fra en -92 535i manuell. Som sagt er km 239t, og bilen hadde manuelt gir. Det eneste å utsette er at en pære el to er gått (kan du evt ta fra din gamle..). Bare å komme med et fornuftig bud. M-tech rattet er solgt.
Glenn-Andre Skrevet November 23, 2009 Skrevet November 23, 2009 Hvor mye for front fanger med grøftelys ? navn på lakk og fargekode ? Evnt bare tåkelys med holdere. Svar på pm om du kan
dr.felix Skrevet November 29, 2009 Skrevet November 29, 2009 har du komplett lyktespyleranlegg med intensivvask? airbaghjerne (delenr:65.77 8353 599) med sensorene forran på dempertårnene? grått interiørlys fram med leselys? pris?
want850 Skrevet November 30, 2009 Forfatter Skrevet November 30, 2009 har du komplett lyktespyleranlegg med intensivvask?airbaghjerne (delenr:65.77 8353 599) med sensorene forran på dempertårnene? grått interiørlys fram med leselys? pris? Du har pm
want850 Skrevet Desember 3, 2009 Forfatter Skrevet Desember 3, 2009 har du komplett lyktespyleranlegg med intensivvask?airbaghjerne (delenr:65.77 8353 599) med sensorene forran på dempertårnene? grått interiørlys fram med leselys? pris? Nr på hjernen er 65778356124, videre står det 5wk4 066 og nederst står det 3580046437 01 1992 Forresten, er du sikker på at du har rett nr på din hjerne? søk på gs gir ingen treff på ditt delenr...
want850 Skrevet Desember 3, 2009 Forfatter Skrevet Desember 3, 2009 Hvor mye for front fanger med grøftelys ?navn på lakk og fargekode ? Evnt bare tåkelys med holdere. Svar på pm om du kan Du har pm,igjen.
dr.felix Skrevet Desember 3, 2009 Skrevet Desember 3, 2009 er helt sikker på at det er rett nr på hjernen ja. - er det beltestrammer til passasjer i belte-snellen på denne bilen? - det er ikke airbag på pass. siden? -hvis jeg kan få kjøpe ledningene med hvit og grønn tilkobling i tillegg? om du orker å ta de ut? -kan du sjekke fargen og plasseringen i den blå? skal være slik på den blå: pin farge - 7 = hvit/lilla - 8 = hvit/gul - 9 = blå/svart - 12 = lilla resten skal være tom. kontakten kan demonteres ved å klippe stripsen på den, og skyve den hvite "platen" på kontaken ned. da er det bare å trekke ledningene ut. de vil stte i en egen holder. hvis dette stemmer kan jeg bruke hjernen. (om jeg får med resten av el-nettet?) hadde vært KJEMPE om du hadde orket det. men jeg har full forsåelse om du ikke gidder. når kan du sjekke det isåfall?
want850 Skrevet Desember 3, 2009 Forfatter Skrevet Desember 3, 2009 - er det beltestrammer til passasjer i belte-snellen på denne bilen? Usikker. hvordan sjekker jeg det?- det er ikke airbag på pass. siden? Nei-hvis jeg kan få kjøpe ledningene med hvit og grønn tilkobling i tillegg? om du orker å ta de ut? skal se på saken... -kan du sjekke fargen og plasseringen i den blå? jepp skal være slik på den blå: pin farge - 7 = hvit/lilla - 8 = hvit/gul - 9 = blå/svart - 12 = lilla resten skal være tom. kontakten kan demonteres ved å klippe stripsen på den, og skyve den hvite "platen" på kontaken ned. da er det bare å trekke ledningene ut. de vil stte i en egen holder. hvis dette stemmer kan jeg bruke hjernen. (om jeg får med resten av el-nettet?)
dr.felix Skrevet Desember 3, 2009 Skrevet Desember 3, 2009 er det beltestrammer til passasjer i belte-snellen på denne bilen? Usikker. hvordan sjekker jeg det? du skrur ut snellen (den som beltet snurres opp på), å ser om det er et rør som går rett ned med en ledning i enden av det (samme konakt som til ratt-airbagen) eventuellt bare se hvor mange oransje kontakter som går ut fra den hvite eller grønne kontakten *usikker* (de som går fra hjerne og videre ut til bla. rattet)
want850 Skrevet Desember 3, 2009 Forfatter Skrevet Desember 3, 2009 er helt sikker på at det er rett nr på hjernen ja.-kan du sjekke fargen og plasseringen i den blå? skal være slik på den blå: pin farge - 7 = hvit/lilla - 8 = hvit/gul - 9 = blå/svart - 12 = lilla resten skal være tom. kontakten kan demonteres ved å klippe stripsen på den, og skyve den hvite "platen" på kontaken ned. da er det bare å trekke ledningene ut. de vil stte i en egen holder. hvis dette stemmer kan jeg bruke hjernen. (om jeg får med resten av el-nettet?) hadde vært KJEMPE om du hadde orket det. men jeg har full forsåelse om du ikke gidder. når kan du sjekke det isåfall? Disse fargene og plasseringene stemmer på den blå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå