SanMiguel Skrevet Juli 3, 2009 Skrevet Juli 3, 2009 "brukt" i halvt år. Like strøkne som nye. Gi bud! Kan sendes over hele landet. holder til på Flisa like ved vålerbanen, kan også ta de med dit på treff til helga.
iNthe Skrevet Juli 5, 2009 Skrevet Juli 5, 2009 har du noen flere bilder av dem? er di slik originalt?
SanMiguel Skrevet Juli 5, 2009 Forfatter Skrevet Juli 5, 2009 har du noen flere bilder av dem? er di slik originalt? Kjøpt på gs-bildeler disse. BAE36/2444 <--- produktnr tror jeg ..
pedro Skrevet Juli 5, 2009 Skrevet Juli 5, 2009 Passform Til bil med eller uten CC? Pris Er int da jeg har grå bil og gråe sideblinkers Pedro
SanMiguel Skrevet Juli 5, 2009 Forfatter Skrevet Juli 5, 2009 Passform Til bil med eller uten CC?Pris Er int da jeg har grå bil og gråe sideblinkers Pedro Helo pedro. jeg har uten cc. og de passet. bud over 500 kroner takk
pedro Skrevet Juli 5, 2009 Skrevet Juli 5, 2009 den er grei Vil gjerne ha dem Sende eller vente til våler? J trenger da en PM med telefonnummer osv Våler blir stort HÅPER jeg kan dra. Pedro
SanMiguel Skrevet Juli 5, 2009 Forfatter Skrevet Juli 5, 2009 den er grei Vil gjerne ha dem Sende eller vente til våler?J trenger da en PM med telefonnummer osv Våler blir stort HÅPER jeg kan dra. Pedro Sendt deg pm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå