JonasD Skrevet Juli 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2009 får se om jeg tar turen da...er sikkert 3km å kjøre Heldig, jeg bruker litt over 3 timer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Juli 27, 2009 Share Skrevet Juli 27, 2009 Ikke lenge igjen no:) Skaffe ekstra dekk til Skyline'n så blir detta bra:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet Juli 29, 2009 Share Skrevet Juli 29, 2009 får se om jeg tar turen da...er sikkert 3km å kjøre Heldig, jeg bruker litt over 3 timer moro med bil-tur da bruker ikke 3timer om jeg går på henda (må lære det først) men moro at det kommer folk fra andre siden av oppdøl og..er jo litt vanskelig der nå hvis mann vil ha med seg bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.A.S Skrevet Juli 29, 2009 Share Skrevet Juli 29, 2009 kommer jeg å,med kameraet dette blir bra,har vært der de siste årene, å bestandig sykt mye biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Juli 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2009 får se om jeg tar turen da...er sikkert 3km å kjøre Heldig, jeg bruker litt over 3 timer moro med bil-tur da bruker ikke 3timer om jeg går på henda (må lære det først) men moro at det kommer folk fra andre siden av oppdøl og..er jo litt vanskelig der nå hvis mann vil ha med seg bil? Ja, det er det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Juli 29, 2009 Share Skrevet Juli 29, 2009 Siste oppdattering!Beklager at dette kom ut i siste liten før Gatebilfestivalen, men pga at vi har blitt pålagt krav om forsikring og arrangør lisens ved spøleplassen må vi se oss nødt til å ta 100 kr for de som vil utpå å Burne. Dette vil dekke engangs lisensen til fører og bil + forsikring gjennom NBF. Nordmøre Gatebilklubb sponser det som lisensen og forsikringen kommer på ut over dette. Dette kravet kom til oss fra politiet 10 dager før treffet, og etter den tid har vi jobbet iherdig for i heletatt å fått til spøleområdet. Vi har fått godkjent banen/arrangementet fra Norsk Bilsportforbund. KNA Midt-Norge står for "spinninga" Politiet har gitt løyve hvis banen ble godkjent av NBF og arrangementet var forsikret. (noe det nå er) (fikk ha utstilling og stereokonkuranser men ikke kjøring) Biler som skal kjøre på banen må være i forsvarlig teknisk stand. Fører/pasasjer må ha hjelm Førermøte vil bli avholdt ett par ganger om dagen. Første møte klokken 10.00 Biler må ha hvite skilter. Eller de som har lisensierte biler kan få benytte dette. Prøveskilter er IKKE tillatt. hverken tape eller metall. Vi ønsker dere fremdeles velkommen til Bil, burning, blårøyk, bilstereo og babes på Gatebilfestivalen og håper at enda flere tar turen nå som absolutt alt er på stell! Da dropper jeg å dra dit.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Protrek Skrevet Juli 29, 2009 Share Skrevet Juli 29, 2009 Why ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Juli 29, 2009 Share Skrevet Juli 29, 2009 Why ? Gidder ikke dra innover med Skyline'en når en ikke får spøla med den:) Pluss at kjerringa kommer hjem den dagen med fly fra en reise, så slipper jeg samtidig å stresse når jeg skal hjem for å rekke å hente hu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Protrek Skrevet Juli 29, 2009 Share Skrevet Juli 29, 2009 Med andre ord så er det ikke pga det nye med lisensiering som gjorde utslaget, noe som du la opp til i det innlegget ditt......... BTW ryktes at det kommer ett par biler med 4 siffret anntall hk på motoren........ vet ikke så mye mere enn det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Juli 29, 2009 Share Skrevet Juli 29, 2009 Med andre ord så er det ikke pga det nye med lisensiering som gjorde utslaget, noe som du la opp til i det innlegget ditt.........BTW ryktes at det kommer ett par biler med 4 siffret anntall hk på motoren........ vet ikke så mye mere enn det. Det jeg mener, er at jeg ikke vil bruke penger til å dra dit, uten å kunne spøle (Noe jeg har lyst til) da bilen ikke akuratt er noe utstillingsbil.. (Kjerringa kan evt stå på kvernberget å vente hu! hehe). Lisens osv er ikke noe prob, synes det bare er rart at biler med prøveskilter ikke får kjøre. Man kan jo ha en teknisk kontroll på de, og de andre også får den saks skyld. Så kan man luke ut Jema bilene. (mrk. gamle volvo, opel etc som er så rusta at man kan se legg håra på sjaførn og i tilegg er i elendig stand). Det har man sett før, og det vil man nok se igjen. Vil ikke gi "dårlig" kritikk til NGK og treffa deres kun for dette, da dere har de beste treffa i Midt Norge, uten tvil. (Men, det er my bra biler på prøveskilt også, og de bila er også forsikra igjennom skilta!).. Og de bila med 4 sifra hk tall på motoren, er sikkert ikke så artig å se de heller, da de mest sansynlig ikke er på hvite skilter og kun skal stå rolig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Juli 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2009 Ser ut til at det blir fint vær også http://www.storm.no/vaer/surnadal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet Juli 30, 2009 Share Skrevet Juli 30, 2009 tips til burning...kjør til området på prøveskilt og ha på skilta fra bruksbilen når du skal burne da har ihvertfall bilen hvite skilter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Juli 30, 2009 Share Skrevet Juli 30, 2009 tips til burning...kjør til området på prøveskilt og ha på skilta fra bruksbilen når du skal burne da har ihvertfall bilen hvite skilter Hehe, hadde nok funket på en "vanlig" bil, litt verre med en Skyline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Juli 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2009 Jeg mangler "sjåfør" så jeg kommer ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet Juli 31, 2009 Share Skrevet Juli 31, 2009 da er det dagen før dagen blir morro dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå