Tsbusa Skrevet Juli 31, 2009 Share Skrevet Juli 31, 2009 Hvis været blir bra, så drar jeg alikavel. Tar det litt på sparket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet Juli 31, 2009 Share Skrevet Juli 31, 2009 det er meldt fint vær mye blårøyk ;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Juli 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2009 Går ikke buss heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet Juli 31, 2009 Share Skrevet Juli 31, 2009 Går ikke buss heller kast deg med en gjeng med pendlere som skal hjem, sikkert en ledig plass er jo ikke værre med en skyline iforhold til noen annen bil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Juli 31, 2009 Share Skrevet Juli 31, 2009 Går ikke buss heller kast deg med en gjeng med pendlere som skal hjem, sikkert en ledig plass er jo ikke værre med en skyline iforhold til noen annen bil... Lettere å legge merke til når man kommer med røde, og plutselig har hvite skilt etterpå Samt jeg kjenner flere i styret i ngk, så tar seg litt dårlig ut Men blir nok til at jeg kommer entur alikavel =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Juli 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2009 Går ikke buss heller kast deg med en gjeng med pendlere som skal hjem, sikkert en ledig plass er jo ikke værre med en skyline iforhold til noen annen bil... Er ikke lett det heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet August 1, 2009 Share Skrevet August 1, 2009 de er for opptatt til å si noe om det idag..snakka med protrek igår, og han hadde nok å finne på.. går godt på burning, hadde vært en annen sak på bane er vel ikke så enkelt det heller nei.. Ser det allerede har passert noen gromme biler som skal på treff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet August 1, 2009 Share Skrevet August 1, 2009 Da var jeg hjemme fra treffet! Bra treff nok engang! Men var endel roligere på burneområdet denne gangen enn tidligere, er nok desverre pga de "nye" reglene tenker jeg. Men ble en fin dag uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet August 1, 2009 Share Skrevet August 1, 2009 da var jeg og kommet hjem, 1 stk sidelist mindre dekk strimla tok den ;P ingen riper i lakken heldig vis var mye å se på, men det var ikke noe WOW liksom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet August 1, 2009 Forfatter Share Skrevet August 1, 2009 Krever bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet August 1, 2009 Share Skrevet August 1, 2009 Har noen bilder jeg, legger ut senere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet August 1, 2009 Share Skrevet August 1, 2009 vill se bilder nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet August 1, 2009 Share Skrevet August 1, 2009 vill se bilder nå Henta nylig kjerringa som har vært borte i nesten 3 uker.. Så har litt å ta igjen først Du som har den E36 M3'en med M Power i bakruta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet August 1, 2009 Share Skrevet August 1, 2009 vill se bilder nå Henta nylig kjerringa som har vært borte i nesten 3 uker.. Så har litt å ta igjen først Du som har den E36 M3'en med M Power i bakruta? har myye å ta ijenn da ja det er jeg som har e36m3 med mpower ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå