Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har problem med det at turboen svetter mellom lagerhuse å eksoshuset. har et olje trykk på maks 6,5 bar. så lurer på om det kan vere årsaken. er glidelager turbo,so er ikkje noen restriktor. returen er på 17mm å den har ingen knekker eller strupinger. veivhusventilasjonen går i friluft. noen som har noen formeining om en årsak? turboen er så å sei ny, kun kjørt noen timer.

Skrevet

nope,lada 0,5. sjekka med kamra ned i sylingaren. stempele ser fint ut sylinderveggane og. olje lekasje kommer nokk fra at den slepper opp olje i sylingderen å deretterut å lekker ut mellom turboen. noen ventil er d nokk ikkje hadde ikkje lekt olje då. så blir vell å ta av bunnpanna å toppen å røske ut stempele å sjå om det er nokk å skifte ringa.

Skrevet

kan tenkes att du har sprekt stempler på siden. ;) det synes ikke på toppen, veldig sjelden stempelringene ryker sånn plutselig

Skrevet
kan tenkes att du har sprekt stempler på siden. ;) det synes ikke på toppen, veldig sjelden stempelringene ryker sånn plutselig

jah.. hvis det er null komp så må stempelringene være borte hvis det hadde vært dem.. hehe,

mer enig med herpa stempel :D

Skrevet

har bytta stempel no, plusss nye ringer å rådlager. bilen går bedre. men turboen svetter forsat olje:S veivhusventilasjon går rett i fri luft nå uten cathtank eller noe,men hjalp lite det og. toppen er fin. hadde ut alle ventilane å sjekka om dei var tette. pluss gjekk over toppen. har et maks olje trykk 6,5 bar noen som tror at det kan vere for høgt trykk? lurer på å strupe inngangen på turboen litt då den er rimilig stor

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...