Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har trøbbel med alarmen på min e36 cab.

Jeg låser bilen og etter en stund begynner den å ule. Jeg hadde den på verksted for noe annet og ba de se på alarmen. Der virka den selvfølgelig helt fint og hadde ikke ula. Fikk den igjen i går og alt så bra ut. I dag starta den igjen. Må ut og låse opp så slutter den Har ikke fjernkontroll. Hvorfor går den hele tiden??

Skrevet

det er ikke tegn til at det er dårlig strøm på det.. når jeg starter eller noe. prøve å lade det helt opp. men syns det virker for dumt at den går pga dårlig batteri...

Skrevet

vil tippe det er en slitt trøkkbryter i døra de jeg. hadde samme problem på min, men etter jeg bytta den som sitter i dørkarmen så var det bra.

mvh

Thorbjørn R

Skrevet
det er ikke tegn til at det er dårlig strøm på det.. når jeg starter eller noe. prøve å lade det helt opp. men syns det virker for dumt at den går pga dårlig batteri...

Si ikke det.

Var plaget med dette på min e39, plutseli begynte den bare å hyle uten grunn. Var ingen tegn på dårlig batteri eller noe, men dro å fikk testet batteriet allikevell.. da viste det seg at det var en celle som var begynt å bli dårlig, byttet batteriet å probleme var borte..

men er vel godt mulig at det er en slitt trykkbryter også ja :)

Skrevet

blir dårlig med feilsøking. det gidder jeg ikke. Har ikke peil heller. Men hva så om jeg finner det batteriet? hehe., Får teste det store.,

Skrevet

orginal alarm? eller ettermontert som defa ol. micro bryterne i dørene på e36cab og coupe er kjent for å lage trøbbel. kanskje ikke for alarm men for auto opp/ned vindu når du åpner døra.. kan være noe slik... batteriet skal være bra flatt om den begynner å pipe av eg selv bare ved butikk besøk. da tror jeg heller ikke bilen hadde starta.. enkelte alarmer går det an å sjekke hvorfor den gikk sist. om det var en dør som blei åpna ,knuse sensor eller gjekkesensor. tror dette går om det er defa alarm vertfall sjekke defa.com

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...