Hitokiri Skrevet Juli 4, 2009 Share Skrevet Juli 4, 2009 Kan noen fortelle meg hvordan jeg går frem for å skifte fremdørene på E39? Har to dører, men er usikker på hvordan det er med justering og slikt. Noen som har gjort dette før og kan gi meg noen gode tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nokiaas Skrevet Juli 4, 2009 Share Skrevet Juli 4, 2009 Jeg bytte førerdør på min gamle 528. Det var ganske enkelt. Plukket av alt av deler innvendig på døren. Strømkablen var bare å skru av, husker ikke om det var å vri med eller mot klokka, men det merker du lett. Jeg måtte flytte ledningsnettet fra den gamle døra over i den nye pga el-setejustering. Selve døren er lett å få av, skru ut skruen på toppen av hengslen, døren kan da løftes rett opp og ut. Jeg kan ikke huske at det var noe problem å justere inn den nye døra. Det som var mest dritt var å få flyttet over låsekassa, men det ligger bra DIY ute på internett ang det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw pat Skrevet Juli 4, 2009 Share Skrevet Juli 4, 2009 Her har du noe pdf filer om justering og slikt: http://www.freedrive.com/folder/226273 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hitokiri Skrevet Juli 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2009 Strålende! Tusen takk for svar til dere begge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå