Gå til innhold

bilder av lave e38 med 22" felger noen?

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 95
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ja, men hva svarte har biler å gjøre ute på plenen/i grøften :?

de fleste bilder på gress gjør at biler ser lavere ut enn de virkelig er siden gresset er høyere opp enn hjulene.

på gress. (sorry dårlig bilde)

yrmmic89m1kmexa7w9k0.jpg

samme senk og felger med alpina leppe og sideskjørt. likevel ser den høyere ut.

inhrw37am1sc4ji31q60.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja :P bilen din sto bak min i oslo 2 mai. den var LAV!! du mangler forresten en skrue den ene felgen din. hviss du ikke har fått i en ny en da :D

9gpk2r8nrnmw7g8ddukw.jpg

480nyb9set8kaszeouxr.jpg

der ser du bilen min forran din :P

dla3ei4zt03bkcui95u7.jpg

og her er den manglende skruen din ;)

1b3t5qf6hausmeahjc92.jpg

hehe.. artig å se folk legger merke til ting :P skruen er av en grunn knekt inni felgen.. skal byttes når felgene skal demonteres og poleres opp ;) tro meg den skruen han plaget meg..

ja syns det var noe kjent med bilen over her.. husker den stod foran min..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg digger E38. fantastisk pene biler. så jeg ser alltid nøye på andre E38 og får med meg mye rart. skruen var helt tilfeldig at jeg så da jeg skulle sjekke dekk dim. var også derfor jeg tok bilde. og da måtte jeg ha med skruen også :P

fikk lyst til å senke min mer da jeg så din :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den over her er et meget bra eksempel på hvor mye senking og felger faktisk utgjør på en bil.

Knalltøff 7er!

Ei add-on leppe hadde gjort seg da :wink:

ja, er jo bare senking og felger på den, prøver å ha den så 'clean' som mulig.. men ser at den kunne trengt ei leppe da.. får bare ikke bestemt meg for hva :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er godt å se noen "lokale" biler her e28Fredrik

Er det Richard han med koksgrå metallic 524td e28 heter? som har kjørt redningsbil på Notodden?

Han må jo komme seg inn hit på bimmers.

Er vel ingen tvil om at Notodden har flest fine stuk på landsbasis, stikkord lavt, cleant og verst hjul + lett soting og xenon :) Det er min mening.

Møtte deg i sommer i 60-sona i saggrenda, tar seg bra ut bilen din, var på vei over meheia en tur jeg, måtte cruise litt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ingen tvil om at Notodden har flest fine stuk på landsbasis, stikkord lavt, cleant og verst hjul + lett soting og xenon :) Det er min mening.

Noe OT, men er det noen fra Notodden eller omegn som har sett min sølvfargede E60? Solgte den dit i sommer, og er litt nysgjerrig på hvordan den har det.. :) Send gjerne svar på PM.

yi2d2s1gm8691pgyciwk.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...