Gå til innhold

bilder av lave e38 med 22" felger noen?

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 95
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er godt å se noen "lokale" biler her e28Fredrik

Er det Richard han med koksgrå metallic 524td e28 heter? som har kjørt redningsbil på Notodden?

Han må jo komme seg inn hit på bimmers.

Er vel ingen tvil om at Notodden har flest fine stuk på landsbasis, stikkord lavt, cleant og verst hjul + lett soting og xenon :) Det er min mening.

Møtte deg i sommer i 60-sona i saggrenda, tar seg bra ut bilen din, var på vei over meheia en tur jeg, måtte cruise litt. :)

det er moro å høre :D takk for det.. ja det er richard.. bra den 524'n ja! skal høre med han om han få somla seg inn her :P hehe

vi har vel samme mening om standarden der tenker jeg :D

Er vel ingen tvil om at Notodden har flest fine stuk på landsbasis, stikkord lavt, cleant og verst hjul + lett soting og xenon :) Det er min mening.

Noe OT, men er det noen fra Notodden eller omegn som har sett min sølvfargede E60? Solgte den dit i sommer, og er litt nysgjerrig på hvordan den har det.. :) Send gjerne svar på PM.

yi2d2s1gm8691pgyciwk.jpg

kan det stemme at han hette bjarne sønderland? litt kraftig bamse?

isåfall, så tar den seg veeeldig godt ut her hvertfall.. pen bil :D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en alpina leppe bygger ikke stort ned siden den går utenpå den orginale plasten nederst på fangeren. er vel 1 cm eller no tenker jeg.

er sikkert andre lepper som heller ikke bygger så mye ned. men jeg syns alpinaen er finest.

og eksos rør bak er en fin detalj som ikke gjør bilen mindre clean. ser fortsatt clean og orginal ut. men litt tøffere bak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye fine E38 her! Går virkelig å drømmer om å få tak i min egen.. Finner ikke riktig eksemplar osv osv.. Dere kjenner til det.

Men om det er noen med en facelift E38 som er int. i E46 330xi med manuell, så hyl ut! Da er jeg int i å bytte :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe OT, men er det noen fra Notodden eller omegn som har sett min sølvfargede E60? Solgte den dit i sommer, og er litt nysgjerrig på hvordan den har det.. :) Send gjerne svar på PM.

yi2d2s1gm8691pgyciwk.jpg

kan det stemme at han hette bjarne sønderland? litt kraftig bamse?

isåfall, så tar den seg veeeldig godt ut her hvertfall.. pen bil :D:D

Stemmer, det er han! I midten av 30-årene antar jeg. Håper han tar godt vare på bilen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen mobilbilder av en bekjent's 740i.

Dog ikke 22" men plenty med senk :)

Har tilbakelagt mange km bak rattet i den der og den ligger overaskende godt på veien mtp de brede dekkene og den gromme senken :)

Den subbet litt og var litt spretten, men med e38 sine gode seter blir man da ikke sliten uansett ;)

hgt6wfzc1aacp7ct28ph.jpg

22dxpgmnafjqd4701b96.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...