Just-turbodiesel Skrevet Desember 27, 2009 Share Skrevet Desember 27, 2009 skal holde øye oppe, men skal ikke dit noe særlig før våren/sommeren, siden jeg ikke vil cruise nå som det er salt og kaldt. Den var veldig fin den e60'n i hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28Fredrik Skrevet Desember 27, 2009 Share Skrevet Desember 27, 2009 Er godt å se noen "lokale" biler her e28FredrikEr det Richard han med koksgrå metallic 524td e28 heter? som har kjørt redningsbil på Notodden? Han må jo komme seg inn hit på bimmers. Er vel ingen tvil om at Notodden har flest fine stuk på landsbasis, stikkord lavt, cleant og verst hjul + lett soting og xenon Det er min mening. Møtte deg i sommer i 60-sona i saggrenda, tar seg bra ut bilen din, var på vei over meheia en tur jeg, måtte cruise litt. det er moro å høre takk for det.. ja det er richard.. bra den 524'n ja! skal høre med han om han få somla seg inn her hehe vi har vel samme mening om standarden der tenker jeg Er vel ingen tvil om at Notodden har flest fine stuk på landsbasis, stikkord lavt, cleant og verst hjul + lett soting og xenon Det er min mening. Noe OT, men er det noen fra Notodden eller omegn som har sett min sølvfargede E60? Solgte den dit i sommer, og er litt nysgjerrig på hvordan den har det.. Send gjerne svar på PM. kan det stemme at han hette bjarne sønderland? litt kraftig bamse? isåfall, så tar den seg veeeldig godt ut her hvertfall.. pen bil :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Desember 28, 2009 Share Skrevet Desember 28, 2009 en alpina leppe bygger ikke stort ned siden den går utenpå den orginale plasten nederst på fangeren. er vel 1 cm eller no tenker jeg. er sikkert andre lepper som heller ikke bygger så mye ned. men jeg syns alpinaen er finest. og eksos rør bak er en fin detalj som ikke gjør bilen mindre clean. ser fortsatt clean og orginal ut. men litt tøffere bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Desember 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2009 Det samme gjelder ei frontleppe jeg har også. Kan vel si at den er hamann inspirert,men er ikke lik hamann sin add on leppe. Det laveste punktet på den er ca identisk med det laveste punktet på en orginalfanger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28Fredrik Skrevet Desember 29, 2009 Share Skrevet Desember 29, 2009 jaja.. liker selve fronten på E38 i og med at den er så 'lav og brei' i seg sjøl tøft med synlige potter bak og ja, men vanskelig å få fint syns jeg.. kan fort se litt 'billig' ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Desember 29, 2009 Share Skrevet Desember 29, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet Desember 29, 2009 Share Skrevet Desember 29, 2009 Den siste der likte jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28Fredrik Skrevet Desember 29, 2009 Share Skrevet Desember 29, 2009 den siste der var BØS! ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Desember 29, 2009 Share Skrevet Desember 29, 2009 Mye fine E38 her! Går virkelig å drømmer om å få tak i min egen.. Finner ikke riktig eksemplar osv osv.. Dere kjenner til det. Men om det er noen med en facelift E38 som er int. i E46 330xi med manuell, så hyl ut! Da er jeg int i å bytte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Thomas Skrevet Desember 29, 2009 Share Skrevet Desember 29, 2009 Håååårete den gangstah 740'n der ja! amerikansk?? Malger bare UZI'en ut av vindue Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Desember 29, 2009 Share Skrevet Desember 29, 2009 Den siste var grom gangstah-ride:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet Desember 29, 2009 Share Skrevet Desember 29, 2009 Gleder meg til min er ferdig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Desember 30, 2009 Share Skrevet Desember 30, 2009 Er vel ingen tvil om at Notodden har flest fine stuk på landsbasis, stikkord lavt, cleant og verst hjul + lett soting og xenon Det er min mening. Noe OT, men er det noen fra Notodden eller omegn som har sett min sølvfargede E60? Solgte den dit i sommer, og er litt nysgjerrig på hvordan den har det.. Send gjerne svar på PM. kan det stemme at han hette bjarne sønderland? litt kraftig bamse? isåfall, så tar den seg veeeldig godt ut her hvertfall.. pen bil :D Stemmer, det er han! I midten av 30-årene antar jeg. Håper han tar godt vare på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Desember 30, 2009 Share Skrevet Desember 30, 2009 Noen mobilbilder av en bekjent's 740i. Dog ikke 22" men plenty med senk Har tilbakelagt mange km bak rattet i den der og den ligger overaskende godt på veien mtp de brede dekkene og den gromme senken Den subbet litt og var litt spretten, men med e38 sine gode seter blir man da ikke sliten uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Desember 31, 2009 Share Skrevet Desember 31, 2009 synd og "ødelegge" en flott bil med jalla lykter og M3 speil fra E36 :S bra kant på de felgene da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå