wicky124 Skrevet Januar 31, 2010 Share Skrevet Januar 31, 2010 jupp..hente den imorgen..også cruise..orker ikke å styre og ordne med den sånn med det første Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet Mars 18, 2010 Share Skrevet Mars 18, 2010 Her er min med 20", mangler 1 meter senk da!!:D Hadde lyst på større hjul, men pengboka strakk ikke til ennå, får se når resten av bilen blir ferdig om det bli noe større :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 18, 2010 Share Skrevet Mars 18, 2010 Det er bra du ikke hadde mer penger, for alt over 20" på E38 er ikke pent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet Mars 18, 2010 Share Skrevet Mars 18, 2010 Det er bra du ikke hadde mer penger, for alt over 20" på E38 er ikke pent. Hehe, hadde kunne tenkt meg et hakk større, men det blir sikkert helt annet når jeg får senket den:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet Juni 21, 2010 Share Skrevet Juni 21, 2010 Her er min med 20" og endel senk Justerbart senkesett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlos Skrevet Juni 21, 2010 Share Skrevet Juni 21, 2010 Senk og store felger er alt man trenger på e38. Mange fine biler her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå