Markn Skrevet Juli 4, 2009 Share Skrevet Juli 4, 2009 Var på nattur i går natt til trondheim. Mellom levanger/mule® og til trondheim. Husker ikke helt plassen. Så spottet jeg en kjempefin 5 serie med stort bmw merke bak på ruta. Noen her ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Juli 5, 2009 Share Skrevet Juli 5, 2009 Det er mest sannsynelig Kim Tore sin 520 (tror det er en m20b20) du så, han bor her i Verdal. Tror ikke han er her inne på forumet. Mvh Olelink Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juli 5, 2009 Share Skrevet Juli 5, 2009 Hvilken 5 serie??fins mange typer..kansje litt mere info om bilen kunne vert no? kansje lettere for folk å svare deg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Juli 5, 2009 Share Skrevet Juli 5, 2009 Med tanke på stedsbeskrivelse og den store bmw logoen i bakruta tipper jeg som jeg skrev over at det er Kim Tore sin, han har en e34 m20b20 sedan med add-on leppe fram og den store bmw logoen i bakruta ihvertfall, den er også ganske nylakkert sort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markn Skrevet Juli 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2009 hehe, JA! Den var fan så fin. Rå bmw 520 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå