chiller0047 Skrevet Juli 5, 2009 Share Skrevet Juli 5, 2009 Hei. Noen som vet hvordan reima skal sitte på en 530d? min er røket og aner ikke hvordan den sto. har prøvd div men det blir jo bare gjetting bilde av den eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Juli 6, 2009 Share Skrevet Juli 6, 2009 Den du tenker på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Juli 6, 2009 Share Skrevet Juli 6, 2009 Vil tippe at du har bilde av hvordan reima skal sitte her: http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?m ... g=11&fg=18 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chiller0047 Skrevet Juli 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2009 Ja, det er denne reimen jeg tenker på, men bildet sier desverre lite om hvordan den står på motoren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TerjeAa Skrevet Juli 8, 2009 Share Skrevet Juli 8, 2009 Se på formen på reima på bildet ovenfor så er det sånn den skal se ut etter montering. Da er det bare å stappe reima nedi motoren i samme form så ser du med en gang hvordan den skal sitte. Midt på en av strammehjulene sitter det en 16mm skrue tror jeg det er, denne kan du bruke til å slakke opp så du får tredd på reima di........ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå