Gå til innhold

Tomgangs regulator bmw e36 325 (M50)

Michaeel
 Share

Anbefalte innlegg

Når bilen har stått og gått helt normalt i 2-3 minutter, begynner tomgangen og hoppe. den faller nesten helt ned til null så opp igjen på så spretter den opp på ca 1000 omdreininger igjen. sånn kan den stå å gå i 2-3 minutter før den stopper.

Jeg vet at jeg har en liten eksoslekasje som jeg ikke helt har fått tettet enda. det kan kanskje være årsaken? men bilen har vært kræsja og nylig retta opp, så kan noe annet ha fått seg en trøkk? tenkte og prøve og bytte tomgangs regulatoren og årne eksosen. luftfilterboksen er knust og har noen hull i seg. så jeg har tapet igjen den med sølvtape. kan det også være en årsak ? evt falskluft? kan noen gi meg noen tips ? og evt fortelle meg hvor tomgangs regulatoren er ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkuratt samme problem som du har.

Jeg sjekket tomgangsregulatoren på min bil og det var ikke den som var problemet.

Hørte med en som hadde peiling, og han sa du skulle ta og riste litt på tomgangsregulatoren, så visst det ikke kom noe lyd fra den så var det visstnok noe galt med den. Ligger og noen guider på nett på åssen du skal rense de osv. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...