Gå til innhold

Christopher's E36 318is [Update med nye bilder 27. Mai]


Anbefalte innlegg

  • Svar 127
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hadde dårlig tid så var ikke så nøye jeg fikk sett ;) bare noen fine solbriller som hang i speilet.

Vært på biltilsynet idag, men de er ikke mye hjelpsomme gitt..

åja:P hehe. jada, solbriller må man ha.. type impulskjøp i sverige..

derfor du var på sulland? du sa et eller anna om at han i skranken måtte ønske deg lykke til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jah... har noen felger som ikke BT liker også er det litt rot med EU godkjenning.

Feilene er fikset, men BT kan jo ikke godkjenne etter 1.Juli så dem er litt vrang og klarer verken forstå problemene mine eller prøve å løse dem sammen med meg.

Men driver å herjer hver morgen før jobb for å få den godkjent så jeg får det ut av verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser fram til flere bilder :D

Skal fortsatt litt til å overgå denne look'en i mine øyne... :headbang:

Ronny009.jpg

Nå ser den slik ut i font bare med m3speil og svarte nyrer som jeg synst passer bedre ;) Venter fortsatt på godvær så jeg kan få tatt noen bedre bilder av bilen.

God natt alle sammen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jah... har noen felger som ikke BT liker også er det litt rot med EU godkjenning.

Feilene er fikset, men BT kan jo ikke godkjenne etter 1.Juli så dem er litt vrang og klarer verken forstå problemene mine eller prøve å løse dem sammen med meg.

Men driver å herjer hver morgen før jobb for å få den godkjent så jeg får det ut av verden.

lm felgan? er vel litt vanskelig å få de inn i vognkort med mindre du har tuv vel? har ikke orket å prøve med hartge felgene en gang.

men er vel ikke noe nytt at BT er litt vrange og trege.. huff..

må sjøl på visning for felger og senk, men venter på hjulstillings kontroll, for å få senk i vognkortet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...