pkaill Skrevet Juli 5, 2009 Share Skrevet Juli 5, 2009 Jeg tror bilen er senka 40mm, har ikke noe bilde for hånden.. Fra GS: Felgpakke m/235/35og265/30-19-19 Sonar SX-1 EVO http://nettbutikk.gsbildeler.no/openImage.php3?imgPath=bilder/45618.jpg Vil dette subbe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Juli 5, 2009 Share Skrevet Juli 5, 2009 Innpress innpress innpress Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pkaill Skrevet Juli 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2009 Det er det jeg nettopp ikke veit, så kanskje noen hadde peiling eller visste hvilket de har.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Juli 5, 2009 Share Skrevet Juli 5, 2009 Står det ikke på nettbutikken til GS da? litt dårlig isåfall.. Hvis det er en felgpakke som står under E36 skal det i utgangspunktet passe.. skal se om jeg finner et innpress.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juli 5, 2009 Share Skrevet Juli 5, 2009 Vil enten subbe eller ta borti fjærbein foran eller bærearm bak, slik at du må space ut og da vil det uansett subbe... Dessuten blir ikke 19" så kult på E36.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pkaill Skrevet Juli 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2009 takker for svar! hvorfor er ikke 19" noe fett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Juli 5, 2009 Share Skrevet Juli 5, 2009 Bildet er slik jeg ser det av disse: T353/46 Alu.felg 9,5*19" ET46 GS-MAGNUM Pris 1.612,50 kr. (1.290,00 kr uten mva) 28.0 stk på lager. Info: GUNNMETALL SENTER 95mm kant Kan på noen 3 serier være behov for litt "valsing" da disse felgen bygger godt ut. Ang "valsing" så kommer det ann på hvor mye din bil er senket !!! MEGET skeptisk til om det vil gå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juli 5, 2009 Share Skrevet Juli 5, 2009 Kommer veldig an på.. Men bilen blir fort veldig høy og vanskelig å senke pga store felger. Samt at om ikke du skal valse masse så er du nødt å ha veldig smale dekk. Jeg syntes iallefall det er mye kulere med brede 17" felger og en lav bil enn smale 19" og en høy bil.. Samt at E36 er ufattelig mye dårligere å kjøre med 18-19" Men alt er vel opp til hva man liker selv.. Noen 19" på E36 syntes jeg kan være kule Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juli 5, 2009 Share Skrevet Juli 5, 2009 Bildet er slik jeg ser det av disse: T353/46 Alu.felg 9,5*19" ET46 GS-MAGNUM Pris 1.612,50 kr. (1.290,00 kr uten mva) 28.0 stk på lager. Info: GUNNMETALL SENTER 95mm kant Kan på noen 3 serier være behov for litt "valsing" da disse felgen bygger godt ut. Ang "valsing" så kommer det ann på hvor mye din bil er senket !!! MEGET skeptisk til om det vil gå.. Det VIL ta borti bærearmen, og deretter skjermkanten etter du har spacet ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pkaill Skrevet Juli 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2009 Skjønner hva du sier her, og er enig.. Nå står det 17" 225 dim på og den er ganske lav og fin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juli 5, 2009 Share Skrevet Juli 5, 2009 Høyden i hjulbuene etc ser jo grei ut, men ser jo ut som en Suv under fronten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Juli 6, 2009 Share Skrevet Juli 6, 2009 Vil ikke anbefale å kjøre med 19"-felger på E36, hadde det selv en liten stund og bilen ble grusom å kjøre med. Merket hver ENESTE ujevnhet i p.g.a lite gummi på dekk kombinert med en del senking. Kjører på 17" nå og det er som å være i himmelen i forhold. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspec Skrevet Juli 6, 2009 Share Skrevet Juli 6, 2009 Høyden i hjulbuene etc ser jo grei ut, men ser jo ut som en Suv under fronten.. snadder bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jpse36 Skrevet Juli 6, 2009 Share Skrevet Juli 6, 2009 kjører 19" med 9,5" felg bak. ganske senka. valset inn skjermkanten bak. å det subber ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå