Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk. Skal høre med pbcauto å se om jeg får en time før jeg reiser til tyskland på onsdag. Men 2000kr for 2WD er jammen meg godt betalt. Jeg vet om et sted der de tar 350kr for 3-4 pulls med dynopack og en annen plass betalte jeg nettopp 800kr for 20 pulles med dynopack.

Skrevet
Takk. Skal høre med pbcauto å se om jeg får en time før jeg reiser til tyskland på onsdag. Men 2000kr for 2WD var jammen meg godt betalt med tanke på at jeg vet om et sted der de tar 350kr for 3-4 pulls med dynopack. En annen plass betalte jeg nettopp 800kr for 20 pulles med dynopack.

det var jo nok med 2000.- men tipper di du sikter til har fått finansiert utstyret sitt på en litt annen måte en feks et 1 manns foretak som faktisk har planer om å tjene inn utstyr til en million med å justere biler, med 350 kr pr bil (kun effekt målinger) skal man jaggu henge i og ta noen biler før man havner på pluss siden.

men hvorfor vil du egentlig måle effekt 3 forskjellige steder? hadde det ikke vert greitt og holdt seg til 1 plass slik at man har en referanse fra før og etter modifiseringer?

Skrevet

350kr er et spesial tilbud for ungdomer i stavanger området der en kar stiller til rådighet sitt utstyr hos UMS for at folk i området kan få måle effekten sin for en rimelig penge.

Uansett, jeg skal ha luft/bensinforholdet på bilen etter en evt oppgradering av programvare. Grunnen til oppgradering er litt bedre trottle respons og bredere effektkurve og fjerning av fartssperren. Skal ned til Tyskland å vil ikke kjøre på feil blanding.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...