stokke Skrevet Juli 5, 2009 Skrevet Juli 5, 2009 Hei, er ute etter en M50B20 eller en M50B25. (non vanos) Maks pris: 10 000kr. MÅ være i rogaland.
iNthe Skrevet Juli 6, 2009 Skrevet Juli 6, 2009 har en m50b20 kmstand 187000, uten vanos.. har alt utstyr til den står i vest-agder, mandal..
Eirik Viste Skrevet Juli 12, 2009 Skrevet Juli 12, 2009 Jeg har kjøpt en overhalt 525 motor fra en 94 modell med vanos. Har enda ikke fått motoren, men regner med at jeg har den med meg hjem fra Østerrike i begynnelsen av august. Toppen er planslipt,ventiler og ventilseter slipt og nye tetninger + toppakning. Ventilløftere er også nye. Ellers er registerkjede og kjedestrammer nye. Og ny vannpumpe og termostat. Denne motoren er derfor påkostet arbeid og deler for nærmere 10.000 kr. Selger motoren for 12.000 kroner med ledningsnett og hjerne. Alt passer rett på din bil uten å forandre på noe. Den er dyrere enn du har satt i pris. Men du kan i alle fall vurdere denne motoren. Kjøper du en annen som du må overhale toppen på, blir den dyrere. Kommer hjem til Stavanger i begynnelsen av august. Eirik.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå