Melkvik Skrevet Juli 5, 2009 Skrevet Juli 5, 2009 Noen som har peil om jeg kan bruke den coilen og lambdan som er på 2.0 til 2.5 litern? Håper på raskt svar:D
lierbimmer Skrevet Juli 5, 2009 Skrevet Juli 5, 2009 du kan sjekke noen nettbutikker og se om det er samme delnr? da er du sikker. om de ikke er like, men går likevel kan jeg ikke svare på
Melkvik Skrevet Juli 5, 2009 Forfatter Skrevet Juli 5, 2009 Hmm ja, men en coil er nå en coil, og en lambda er jo som oftest en lambda, tror nå ikke det skal være forskjell da:/
Gjest Skrevet Juli 5, 2009 Skrevet Juli 5, 2009 Ser du skriver preface på begge,det er jo ikke lamda på prefacemotorene. Coilene er like.
Glenno Skrevet Juli 5, 2009 Skrevet Juli 5, 2009 Som packs sier så sjekker du delenr er du sikrere. Vet ikke hva slags motor dette er men på m50 mener jeg at coilen går. Når det gjelder lambda kan det være forsjell om det er simens hjerne / bosch. Tar ikke lange tiden sjekke dele nr da .
Lars89 Skrevet Juli 5, 2009 Skrevet Juli 5, 2009 Begge er like. Fant det ut på http://bmwfans.info/ Genial side
ehrnst Skrevet Juli 6, 2009 Skrevet Juli 6, 2009 men du har jo ikke lambda på preface. i den andre tråden du har mistenkte jeg også en faceliftmotor
Racingdude Skrevet Juli 6, 2009 Skrevet Juli 6, 2009 Som packs sier så sjekker du delenr er du sikrere. Vet ikke hva slags motor dette er men på m50 mener jeg at coilen går. Når det gjelder lambda kan det være forsjell om det er simens hjerne / bosch. Tar ikke lange tiden sjekke dele nr da . Lambda er forskjellig på simens og bosch
Melkvik Skrevet Juli 6, 2009 Forfatter Skrevet Juli 6, 2009 men du har jo ikke lambda på preface.i den andre tråden du har mistenkte jeg også en faceliftmotor Hmm tror faktisk det er en preface gitt, motoren har jo ikke trigger hjul osv foran da, det skal jo være på preface, den b25 jeg har ligner faktisk merkelig mye på en den 2 litern jeg har, mye som er likt jal. Likens diagnose kontakt osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå