Rabies Skrevet Juli 5, 2009 Skrevet Juli 5, 2009 Vet noen om en forhandler som selger carbon/carbonlook-duk/folie til montering på karosserideler som er "varmeformbar"? Vet at streetdesign har, men ikke de dimensjonene jeg så etter. Er til panser, tak og bakluke på en E36 compact.
Jay-O Skrevet Juli 6, 2009 Skrevet Juli 6, 2009 Har link til en spansk forhandler - er på iphonen, men skal linke når jeg kommer på maskinen min. Her: http://www.teleadhesivo.com/principal.a ... ducto=6765 Ikke helt CF - men hva kan du forvente når du ikke skal ha the real deal...?
PenguiN- Skrevet Juli 6, 2009 Skrevet Juli 6, 2009 Er mye av dette på ebay, OG jeg har funnet en leverandør i kristiansund(sand?) Der var prisene 5-600,- for 1 kvadratmeter av merket 3m noe som skulle være _svært_ god kvalitet..søk på folie kristiandsund på gulesider og ring og hør
miata Skrevet Juli 6, 2009 Skrevet Juli 6, 2009 Folie ser ikke bra ut... Enten kjøper du ekte carbon, eller så kjøper du ikke...
Rabies Skrevet Juli 6, 2009 Forfatter Skrevet Juli 6, 2009 Jay-O: Takker. Har du noen erfaring med disse folkene? Seriøse? PenguiN-: Får ringe og høre miata: Har du noengang vært borti noen som lager carbon tak og bakluke til E36 compact?
miata Skrevet Juli 6, 2009 Skrevet Juli 6, 2009 Axis Power Racing lager det meste i Carbon. http://www.axispowerracing.com/ Tar litt lang tid, og er ikke den enkleste å få tak i.. Privat kunder blir ikke helt prioitert. Tok over ett halvt år når jeg bestilte, da tok det litt lengre tid pga at han måtte lage carbon deler til ett Racing team. Har du sett ekte carbon, så vil du ikke se falsk carbon mere
Jay-O Skrevet Juli 6, 2009 Skrevet Juli 6, 2009 Har du sett ekte carbon, så vil du ikke se falsk carbon mere Word! Bare sjekk bilen min... Ang det spanske firmaet; ja, de er seriøse, men bruker litt tid. Hør med Signcom om de har CF-look på lager, jeg bruker de, og de leverer raskt om de har folien på lager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå