T. Thøgersen Skrevet Juli 6, 2009 Skrevet Juli 6, 2009 Hva slags coilpakke er det da? Wastespark eller 6 separate coiler?
Fixfax Skrevet Juli 6, 2009 Skrevet Juli 6, 2009 Wastespark betyr bare at man har tenning på 2 sylindere samtidig man kan kjøre wastespark med 6 coiler også
e30v12 Skrevet Juli 6, 2009 Forfatter Skrevet Juli 6, 2009 det er 3 stk dobble coiler. 2 stk cylindere pr coil da. electromotive er merket på dem
e30v12 Skrevet Juli 8, 2009 Forfatter Skrevet Juli 8, 2009 dette er billig folkens, ingen som skal ha et bra sprut?
andreas87 Skrevet Juli 8, 2009 Skrevet Juli 8, 2009 Unnskyld at jeg spør Men får man stor effekt av dette på en ren sugemotor?
Reset Skrevet Juli 8, 2009 Skrevet Juli 8, 2009 Har hørt man får mye sintere respons, og mildere bensinforbruk på org sugemotor. blir vell annet om man porter og øker komp osv.
e30v12 Skrevet Juli 8, 2009 Forfatter Skrevet Juli 8, 2009 en helt original motor er vel økningen liten, men med åpen eksos kammer osv så vil du jo få maks ut av motoren, originale er vel mere stilt for å være litt miljøvenlig å bensin gjerrig også.
destroyy Skrevet Juli 8, 2009 Skrevet Juli 8, 2009 Så med dette kan en bare hive org. ledningsnett til motoren?
Ond Racing Skrevet Juli 8, 2009 Skrevet Juli 8, 2009 Har hørt man får mye sintere respons, og mildere bensinforbruk på org sugemotor.blir vell annet om man porter og øker komp osv. Kommer veldig ann på om han som bremser kan jobben sin, er ikke bare å koble opp å tute å kjøre. Motoren må bremses i benk. Men prisen på dette sprutet er grisebillig med electromotive coiler! Løp og kjøp! Har Autronic og det koster nesten 20k uten coiler..
Morty999 Skrevet Juli 8, 2009 Skrevet Juli 8, 2009 destroyy: ja med dette kan du kaste alt det originale driten. blir som jeg har gjort. datasprut på en original sugemotor hjelper MYE både på effekt og bensinforbruk. jeg angrer ikke på att jeg gjorde det et halv år før jeg monterte turbo.. ikke for å ødelegge tråden din e30v12, men her et ett klipp av min m30b34 med datasprut. INGEN ting mer.. mer respons enn org?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå