helmer 85 Skrevet Juli 6, 2009 Share Skrevet Juli 6, 2009 Her er noen bilder av bilen min:) Bilen er en 03 mod 316. Det som er gjort: Justerbart senkesett(ta technix) Sota baklykter 9*19 M5 replica Planer: Mtech 2 fanger Linselykter Xenon i alle lykter foran Sote ruter(35 eller 40%) Valse buer Har bilen inne nå for å få byttet panser og begge fordørene(garantisak) flere bilder kommer når jeg har fått den igjen:) Her er noen bilder tatt med mobil: Når jeg fikk bilen: Så fikk jeg ordna litt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Juli 6, 2009 Share Skrevet Juli 6, 2009 Nice bil. Lav touring er bare knall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juli 6, 2009 Share Skrevet Juli 6, 2009 Med M-tech ll fanger blir denne rimelig tøff. Eneste er at den ser litt for lav ut fremme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helmer 85 Skrevet Juli 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2009 Bilen blir mye mer komplett med m fangern ja:)den ER lav foran:)liker at bmw har stuk,får se om jeg får valset bak slik at jeg får den litt til ned.. Ivan:ser ut som vi har samme smak der ja:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juli 6, 2009 Share Skrevet Juli 6, 2009 Gøy med justerbart. Blei utrolig grom senk på den Bare å slenge på m-tech2 fortest mulig. Er et must på E46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juli 6, 2009 Share Skrevet Juli 6, 2009 Flott bil utgjorde sinnsykt stor forskell med senk og større hjul ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helmer 85 Skrevet Juli 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2009 Takk for fine kommentarer:)er veldig fornøyd med høyden på bilen.har 15 mm til å gå på forann før det er helt i bånn,så er nok senka rundt 80 90 mm vaffal foran så har jeg vel senka 50 60 bak kanskje:)m tech fangeren må jeg snart få bestilt.siden den er gått mesteparten av mila sine i tyskland så er jo hele fronten full av sprut,så det perfekte hadde vært å bytta ut lykter og fanger ganske kjapt siden jeg får nytt panser nå:)gleder meg til å hente bilen på fredag!!!da blir det polering:)og nye bilder:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå