Oddey Skrevet Juli 6, 2009 Share Skrevet Juli 6, 2009 Her er da min Høyrerattede M3 3.2 Liter som jeg kjøpte i helgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juli 6, 2009 Share Skrevet Juli 6, 2009 Grattis med flott bil. Tøft med M3;) Skal det skilter på denne, eller blir den brukt kun til treff? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juli 6, 2009 Share Skrevet Juli 6, 2009 Pent! Hva er planen for den da? Delebil, banebil eller kosebil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddey Skrevet Juli 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2009 Grattis med flott bil. Tøft med M3;) Skal det skilter på denne, eller blir den brukt kun til treff? Jeg driver å forsker om dagen på pris osv for få å skilter på den, men blir det rundt 2-250 000 for skilt på den er jeg redd det ender opp med å bli deler til caben . Ellers frister det jo å ha en cruise/treff bil også da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rostad Skrevet Juli 7, 2009 Share Skrevet Juli 7, 2009 Stili bil! Hadde trengt seg en polering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristofferGrøtan Skrevet Juli 7, 2009 Share Skrevet Juli 7, 2009 Grattis med M3 artig bil dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddey Skrevet Juli 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2009 Stili bil! Hadde trengt seg en polering Egentlig ikke , eller.. det som er er at jeg prøvde noen forskjellige kamera funksjoner mens jeg sirkulerte rundt bilen (er langt fra noen råtass på å ta bilder:P). noe som gjorde at den ser litt rosa rød ut på noen bilder, men den er helt rød, får se om jeg polerer den før helgen Grattis med M3 artig bil dette Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostnes Skrevet Juli 7, 2009 Share Skrevet Juli 7, 2009 Ikke for å ødelegge alt, men var ikke det slutt på å registrere høyreratta biler i Norge i 2007? "/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddey Skrevet Juli 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2009 Ikke for å ødelegge alt, men var ikke det slutt på å registrere høyreratta biler i Norge i 2007? "/ Det var det jeg mente også, men med litt lesing kom jeg fram til at det var muligens bare japanske biler, da dem ikke hadde godkjenning av bilene i europa, dem hadde ikke TUV greiene osv, men det problemet kommer jo ikke med engelske biler, for det er jo i europa og det er en tysk bil, ikke en japansk, så alt rundt det sier da at det skal gå. , var innom tollen på vei inn i norge også, da sa han toll figuren at det skulle gå ann å få registrert den etter det han mente ihvertfall. Jeg er jo ikke hunde prosent sikker på det, men er det det står på nettet og det han toll mannen sa ihvertfall . Så jeg jobber med å få svar på det . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostnes Skrevet Juli 7, 2009 Share Skrevet Juli 7, 2009 Akkurat, beklager.. Så bare en tråd på bilforumet elns om en som hadde kjøpt seg Mazda RX7 og ikke fikk regga den.. Men lykke til! Har selv lyst å ta inn en høyreratta M3 og bruke som banebil til neste år, da de virker litt billigere enn venstreratta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddey Skrevet Juli 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2009 Akkurat, beklager.. Så bare en tråd på bilforumet elns om en som hadde kjøpt seg Mazda RX7 og ikke fikk regga den.. Men lykke til! Har selv lyst å ta inn en høyreratta M3 og bruke som banebil til neste år, da de virker litt billigere enn venstreratta Ingenting å beklage for, jeg vet jo ikke hvordan reglene er helt jeg heller , men håper det jeg har lest og funnet ut stemmer ihvertfall , dem ligger endel billigere enn venstrerattede biler ja, ikke så stor jobb å flytte rattet over til andre siden heller vistnok etter det jeg har hørt . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddey Skrevet September 15, 2009 Forfatter Share Skrevet September 15, 2009 Da har man hvert en tur på vålerbanen i helga og fikk kjørt litt, var utrolig artig å få testa bilen på bane ...hm... Så lenge det varte.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet September 15, 2009 Share Skrevet September 15, 2009 Åj, den var kjip, blir det delebil nå eller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddey Skrevet September 15, 2009 Forfatter Share Skrevet September 15, 2009 lurer på om jeg skal selge hele bilen og kjøpe en ny en egentlig . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet September 15, 2009 Share Skrevet September 15, 2009 synd dette her, kjørte en del samen med deg i heatene lørdag og søndag... men pris på motor/bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå