Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Grattis med flott bil. Tøft med M3;) Skal det skilter på denne, eller blir den brukt kun til treff?

Skrevet
Grattis med flott bil. Tøft med M3;) Skal det skilter på denne, eller blir den brukt kun til treff?

Jeg driver å forsker om dagen på pris osv for få å skilter på den, men blir det rundt 2-250 000 for skilt på den er jeg redd det ender opp med å bli deler til caben :P.

Ellers frister det jo å ha en cruise/treff bil også da :)

Skrevet
Stili bil! :) Hadde trengt seg en polering ;)

Egentlig ikke ;), eller.. det som er er at jeg prøvde noen forskjellige kamera funksjoner mens jeg sirkulerte rundt bilen (er langt fra noen råtass på å ta bilder:P). noe som gjorde at den ser litt rosa rød ut på noen bilder, men den er helt rød, får se om jeg polerer den før helgen :)

Grattis med M3 :D artig bil dette :wink:

Takk :)

Skrevet

Ikke for å ødelegge alt, men var ikke det slutt på å registrere høyreratta biler i Norge i 2007? "/

Skrevet
Ikke for å ødelegge alt, men var ikke det slutt på å registrere høyreratta biler i Norge i 2007? "/

Det var det jeg mente også, men med litt lesing kom jeg fram til at det var muligens bare japanske biler, da dem ikke hadde godkjenning av bilene i europa, dem hadde ikke TUV greiene osv, men det problemet kommer jo ikke med engelske biler, for det er jo i europa og det er en tysk bil, ikke en japansk, så alt rundt det sier da at det skal gå. :), var innom tollen på vei inn i norge også, da sa han toll figuren at det skulle gå ann å få registrert den etter det han mente ihvertfall. Jeg er jo ikke hunde prosent sikker på det, men er det det står på nettet og det han toll mannen sa ihvertfall :).

Så jeg jobber med å få svar på det :).

Skrevet

Akkurat, beklager.. Så bare en tråd på bilforumet elns om en som hadde kjøpt seg Mazda RX7 og ikke fikk regga den.. Men lykke til! :) Har selv lyst å ta inn en høyreratta M3 og bruke som banebil til neste år, da de virker litt billigere enn venstreratta :)

Skrevet
Akkurat, beklager.. Så bare en tråd på bilforumet elns om en som hadde kjøpt seg Mazda RX7 og ikke fikk regga den.. Men lykke til! :) Har selv lyst å ta inn en høyreratta M3 og bruke som banebil til neste år, da de virker litt billigere enn venstreratta :)

Ingenting å beklage for, jeg vet jo ikke hvordan reglene er helt jeg heller :), men håper det jeg har lest og funnet ut stemmer ihvertfall :), dem ligger endel billigere enn venstrerattede biler ja, ikke så stor jobb å flytte rattet over til andre siden heller vistnok etter det jeg har hørt :).

• 2 months later...
Skrevet

Da har man hvert en tur på vålerbanen i helga og fikk kjørt litt, var utrolig artig å få testa bilen på bane :D

sxrwg8v5orpg9rtfzxhw.jpg

9uvecklxerom23a9h92n.jpg

...hm...

Så lenge det varte.. :P

wpgdbt76bk8rrt0a8z8m.jpg

89xo61pkkl7ofj25t1ti.jpg

906rkvk8a8d5leiq8t6d.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...